Tonny Kluften
Administrator
På tide å flytte fra Domeneshop.
Prisene til Domeneshop har økt enormt etter at de ble kjøpt opp. Jeg flyttet 130 domener denne uka, og 150 til følger etterhvert.
Jeg valgte Webhuset, de er rimelige (og rabatt ved mange domener) og har god kundeservice. De migrerer til og med domenene inkl. DNS records for meg.
Domeneshop eies nå av et svensk firma med delvis tilhold i Dubai. Man kan lure på om det er smart at deler av kritisk norsk internettinfrastruktur eies av slike. Jeg liker ikke det, og oppfordrer alle til å flytte bort fra Domeneshop.
www.kode24.no
https://www.webforumet.no/forum/thr...-tjenesten-eyeon-id-salg-fra-protectia.33472/
Protectia er et firma tilknyttet de nye eierne av Domeneshop, Kaneteg/Miss Group. https://www.missgroup.com/employee/mattias-kaneteg/
www.webforumet.no
www.webforumet.no
www.kode24.no
www.kode24.no
www.webforumet.no
Prisene til Domeneshop har økt enormt etter at de ble kjøpt opp. Jeg flyttet 130 domener denne uka, og 150 til følger etterhvert.
Jeg valgte Webhuset, de er rimelige (og rabatt ved mange domener) og har god kundeservice. De migrerer til og med domenene inkl. DNS records for meg.
Domeneshop eies nå av et svensk firma med delvis tilhold i Dubai. Man kan lure på om det er smart at deler av kritisk norsk internettinfrastruktur eies av slike. Jeg liker ikke det, og oppfordrer alle til å flytte bort fra Domeneshop.
Advarer 25.000 domene-kunder: «Hold dere unna!»
Protectia skal ha kommet med påstander om datalekkasjer og samarbeid overfor Webhusets kunder, men nekter for at det stemmer.
Protectia er et firma tilknyttet de nye eierne av Domeneshop, Kaneteg/Miss Group. https://www.missgroup.com/employee/mattias-kaneteg/
Domeneshop aka domain.shop is sending out wrongful order confirmations
Here you can see what Domeneshop is currently up to. After they were bought by the cowboy company Miss Group with owners in Dubai (Mattias Kaneteg), there have been lots of phone calls to Domeneshop customers where salespeople try to push a “security package” on them. In November 2024...
www.webforumet.no
Domeneshop sender ut urettmessige ordrebekreftelser
Her ser dere hva Domeneshop driver med for tiden. Etter at de ble kjøpt opp av cowboyselskapet Miss Group med eiere i Dubai (Mattias Kaneteg) så har det vært masse telefoner til domeneshopkunder hvor selgere prøver å prakke på kundene en "sikkerhetspakke". I november 2024 ble Domeneshop-kunder...
www.webforumet.no
Domeneshop-kunder takka nei, fikk regning på 5.000,-
Domeneshop beklager på det sterkeste, og advarer nå mot eks-partneren til sine nye svenske eiere.
Domeneshop solgt – nå er svensker de største .no-selgerne
Svenske Miss Group har kjøpt norske Domeneshop. Det skal enn så lenge ikke få noen merkbare følger for kundene.
Domeneshop med kraftig Prisøkning – Takk for meg!
Ser domeneshop kommer med en kraftig prisøkning etter oppkjøpet fra MISS GROUP. Slikt slår som regel aldri feil. Jeg har foreløpig bare sett på prisøkningen på .no domnener som har gått opp til 179,00 fra 1. januar. Siden jeg har svært mange .no domener vil jeg spare mye på å flytte. Selv med...
www.webforumet.no
Sist redigert: