Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bra affiliateprogram for gadgets og saker&ting

Tonny Kluften

Administrator
Nytt affiliateprogram hos Tradedoubler.

Gadgets-store.no selger gadgets og andre ting som er nyttige, kule, morsomme eller kjekke å ha. Gadget-store.no betaler hele 18% av ordreverdi.

Med en høy provisjon til deg som affiliate viser vi at vi setter stor pris på at du promoterer våre produkter. Produktene våre kjøpes som gaver, til arbeid, til fritid eller bare for nytte og moro. Det gjør at de aller fleste som besøker oss vil finne noe som de liker eller trenger.

Vi har forskuddsbetaling til Tradedoubler så du er alltid sikret å få din provisjon til riktig tid. Trenger du bannere i spesialstørrelser så lager vi det, bare si ifra, vi ønsker at du som promoterer produktene våre skal få de beste muligheter til å tjene penger.
--------------------------------------------

Ja, dette er nettbutikken min og jeg betaler bra, 18%, som gammel affiliate så betaler jeg så mye jeg kan fordi jeg vet at affiliates fortjener det og jeg vet at omsetningen øker hvis jeg betaler bra, vinn/vinn kalles det :)

Håper at så mange som mulig benytter seg av dette, tror at det er bra muligheter til å tjene ok med penger her. Skriv gjerne om produkter og dyplenk.

Spør hvis du trenger hjelp eller lurer på noe.
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Jeg kommer ihvertfall til å satse på å skrive noen artikler om diverse produkter. Så får vi se ;)
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, vi kjører en liten WF-konkurranse på dette affiliateprogrammet.

Det WF-medlemmet som selger for mest innen utgangen av august 2012 får en bonus som består av varer på gadgets-store.no for 3000 kroner.

Du må poste her at du er med i konkurransen og det må være mulig å identifisere deg på adminsidene til aff.programmet slik at jeg får verifisert vinneren.

NB! Ingen skal oppgi provisjonssummer her i tråden.
 
Er ikke den annonsen 160*600 veldig lang? (160*980??)
AD/GE ID: 20564996
AD/GE name: 160-600

Kunne tenkt med den i størrelsen 160*600


Edit: Jeg ser at 468x60 banneren også er litt feil. Den er 468x72.
 
Sist redigert:
Topp