Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bra tips!

zapotek

Medlem
God link.

"You may use CSS or HTML Tables to display content on your website - they are treated no differently from from the perspective of search."

"HTML validation is great as it makes your site more accessible but this will have "zero" effect on search. Google will not distinguish between valid or invalid web pages while assigning ranks."

Bekrefter ihvertfall noe jeg alltid har ment.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
men HTML validation er viktig for å få brukere til å bli på siden, og ikke gå tilbake igjen pga siden ser ødelagt ut, eller at noe dekker foran en viktig tekst på siden ;)
 

zapotek

Medlem
men HTML validation er viktig for å få brukere til å bli på siden, og ikke gå tilbake igjen pga siden ser ødelagt ut, eller at noe dekker foran en viktig tekst på siden

Jeg kan gi deg 1000 eksempler på sider som ikke validerer men som ser perfekt ut i absolutt alle nettlesere.
 

zapotek

Medlem
Ja, også for den fantastisk utbredte nettleseren Lynx som brukes av flere millioner Nordmenn. (Den støtter uansett ikke css og tabeller).
 

Tonny Kluften

Administrator
"You may use CSS or HTML Tables to display content on your website - they are treated no differently from from the perspective of search."

"HTML validation is great as it makes your site more accessible but this will have "zero" effect on search. Google will not distinguish between valid or invalid web pages while assigning ranks."

Bekrefter ihvertfall noe jeg alltid har ment.

Endelig, jeg har ment det samme, fy i svarte hvor mange timer webmastere har kastet bort for å få sidene sine til å validere i den tro at de vil ranke bedre.
 

testdriver

Ha det bra..
9. Some search experts feel that keyword density (the number of times a keyword or phrase appears compared to the total number of words in a page) is a factor in organic ranks but that may not be true according to Adam Lasnik.

Tja. Hhmmm... May not.
 

Gaasehud

Medlem
At en side absolutt skal lyse grønt hos w3 og ha et w3-merke i bunn er vel ikke nødvendig. Det er heller snakk om at validatoren kan hjelpe og veilede en som sliter med å få sida lik i flere nettlesere. I starten når jeg koda grønnsaker var den til god hjelp, men nå koder jeg ganske rett, så om det lyser rødt pga. en adsense f.eks., driter jeg i det. Som sagt er det bare til hjelp, mener jeg. :)
 
Topp