Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bredde på signaturer

hansson

Langveisfarende
Er det fremdeles samme grense på antall tegn? Hadde vært fint å fått økt den litt for oss som har lange domenenavn og har en del forskjellige sider man driver på med. Selv om de synlige lenkene er korte ryker tegnene fort når det er antallet tegn i html som telles.
 

hansson

Langveisfarende
Jo klart det. Men se på min signatur her, den er helt på grensa til hva som er tillatt, og jeg har ikke en gang plass til å ha med verken bloggen min eller illustratør-nettsidene mine. To-tre korte linjer med lenker er vel ikke for mye, slik jeg oppfatter det her er folk veldig seriøse med signaturene sine.

Kanskje det er fordi du passer på :)
 

picxx

Well-Known Member
Du har plass til 4 sider i signaturen, i tillegg kan du legge til enda en på profilen din og også legge inn enda en ved å vise ditt feed.
Da har du 6 nettsteder du kan profilere her på webforumet....er ikke det nok da?
 

hansson

Langveisfarende
Ok trodde det bare var maks tegn og ikke maks lenkeantall som gjaldt.

4 lenker er selvsagt nok, men noe av det som er interessant her inne, synes jeg, er å se hva andre driver med. Man blir best kjent med de andre posterne her gjennom signaturen. Feeden er grei, men mindre synlig, og profilen tror jeg ikke det er mange som besøker - ihvertfall gjør jeg det ikke fordi de færreste fyller den ut.

Lenkene i signaturen forteller mye om folka som ferdes her, og er derfor viktige. Det handler mer om å vise hvem man er enn å drive reklame. Siden det er et webforum er det naturlig at mange har flere enn fire kvalitetssider det er verdt å nevne i signaturen.
 

picxx

Well-Known Member
Har man problemer med å vise sine sider får man slenge opp en samleside med linker/presentasjon til alle sine sider og linke til denne siden i signaturen...ikke noe problem det :)
 
Topp