Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BruceSpringsteenVideos.com selges

Bjrl

Medlem
Nettstedet Bruce Springsteen Music Videos selges.

Det er en videosite som viser musikkvideoer av Bruce Springsteen og E Street Band. Den ble opprinnelig laget med en mal som gjorde at Adsense-annonser var inkorporert som en del av sideoppsettet, men Google liker ikke slikt og har stengt siden for Adsense. Dvs at eventuell inntjening der bør skje med andre tekstlink-annonser enn Adsense, ellermed annen typeannonsering.

Domenet er 2 år gammelt og har PR3.

Verdsettes til mellom 1500 og 3000 USD på Genuine Web DirectoryGenuine Site Rank (BETA) - og jeg selger til høystbydende.

Jeg har dessverre ingen besøksstatistikk for nettstedet.

Besøksgrunnlaget er internasjonalt. Får jeg ingen bud her legger jeg det ut på Digitalpoint etterhvert.

Domenet er registrert hos GoDaddy, og kan raskt pushes over til deg via systemet hos dem. Domenet utløper 30. januar, så det er ca en måned gratis domene med i prisen her. Salget gjelder både domene og innhold.

Når det gjelder hosting, så har jeg en dårlig løsning nå - som nok også har gjort sitt til dårlig rangering i søkemotorer. Få løsningen over på en server der alt innholdet kan ligge med unike linker under domenet, så vil du score mye bedre.

Gi bud.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Ok, en liten endring nå - har flyttet hosting til et sted hvor Google aksepterer Adsense, så du kan se hvordan det fungerer med Adsense-annonser. Ellers ligger det som default også inne annonser fra Amazon som er mest mulig relevante - altså knyttet opp mot innholdet på hver enkelt side på nettstedet.

Så det er altså inntektsmuligheter på Adsense og Amazon hvis du ønsker det. I tillegg altså mulighet for å putte inn hva det skulle være av affiliatekoder selv.

Vær obs på dette jeg skrev om at Google ikke vil ha Adsense på sider som henter videoer fra Youtube/Google.

Hadde jeg lagt på denne hostingen med en gang ville det formodentlig vært mange flere indekserte sider, og også en annen rangering i søkemotorene. Men i det at jeg ikke hadde en ordnet hosting ligger også et potensiale for deg hvis du kjøper.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Ikke allverdens respons på denne, gitt...

Bruce Springsteen har et nytt album ute,og han kommer til Norge i juni. Vil tro det er mulighet for noe interesse fremover på den bakgrunn.

La inn Ratix-teller da jeg startet denne tråden. Den har tikket og gått i en måned nå, og jeg oppsummerer:

201 hosts
1196 sidevisninger

Etterhvert noe trafikk fra søkemotorer.

Fortsatt tar jeg imot bud her.

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp