Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruk av wordpress

Web2000

Medlem
Jeg vurderer å bruke en ferdig wordpress template.
Spørsmålet er bare hvordan jeg kan gjøre dette. Kan jeg bruke wordpress template i dreamweaver?
Eller hvordan gjøres dette?
 

mkander

Medlem
Du stiller så grunnleggende spørsmål at det blir veldig vanskelig å hjelpe deg her. Du bør nok lese deg opp på det her i ro og fred selv i noen mnder, eventuelt få noen proffer til å hjelpe deg.
 

Web2000

Medlem
Tviler på det trengs å leses i måneder for å få installert et wordpress template på hjemmesiden.
Det er jo det forum tross alt er til.

Egner wordpress templatene kun for blogging, eller har de et større bruksområde?
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Forumet er til for å hjelpe folk med deres nettsider, men det er begrenset hvor mye man kan forvente. Det blir litt som å gå på et bilforum å spørre "hvordan skifter jeg motor på en bil?". Det er absolutt ingen som kommer til å sette seg ned å skrive et milelangt innlegg om hvordan du gjør det bit for bit. Det er enkelt ting man må lære seg. Dog kan vi hjelpe deg i riktig retning.

Forøvrig så skal det nevnes at spørsmålene dine er utrolig simple og du hadde spart oss alle mye tid ved å søke litt i Google. "Install wordpress" forteller meg hvordan jeg installerer Wordpress - dette er et bra treff. Når det gjelder themes er det i de aller fleste tilfellene bare å laste dem opp til themes mappen i wordpress installasjon din og aktivere themet bra kontrollpanelet. Er det unntak er dette som oftest forklart i en README fil.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Foreslår at vi legger til "før du spør, så søk både forumet og på google etter løsningen. Hvis du ikke finner en løsning, så er det greit å spørre, men ikke før" på retningslinjene til forumet..
 
Topp