Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruke domene email som ikke gratis email?

Tommesen

Medlem
Har registrert en del domener nå. De fleste på name.com, men også noen på godaddy og namecheap. Har hørt at hotmail er usikkert å bruke. Tenkte derfor at jeg skulle bruke en domene email som ikke gratis email. Er det noen som har erfaring med dette? Isåfall hvordan gjør jeg det?
 

mkander

Medlem
Skjønte ikke noe av dette. Anbefaler uansett gmail på det sterkeste, der kan du motta epost sendt til andre adresser og også ha de som avsender.
 

picxx

Well-Known Member
Du går inn på kontrollpanelet hos registraren din og oppretter deg en epost på hvaduvil@dittdomene.com.
Etter dette plutter du pop3 detaljene inn i den email applikasjonen du bruker og VOILA! Ready for use.

Om det er det at du ikke finner fram i kontrollpanelet hos registraren din er vel deres support den rette plassen å kontakte.
 

Fredrik

Medlem
Han skriver jo bruke en domene email som ikke gratis email. Altså ikke gratis email må da bety at han ønsker å betale for email. Videre vil han sannsynligvis bruke sitt eget domene. Da har jeg følgende forslag: Gi meg masse cash så skal jeg fixe det ASAP. Eller les faqen hos din registrar / hoster og gi pengene til redd barna
 

picxx

Well-Known Member
Men hvorfor er hotmail usikker? Har aldri hatt noen problemer. Hittil... ;-)

Det er mange tjenester, sider og firma som ikke setter videre pris på å bli kontaktet med en hotmail, og da er en 'egen mail adresse' fint å ha.
 

Pejyuu

Medlem
Selv bruker jeg Google Apps mail på et par av mine domener. Og er egentlig fornøyd med akkuratt det. Ingen planer om å skifte i nærmeste fremtid.
 
Topp