Kjapp og trygg hosting for Wordpress

bruke egen blogg tjeneste

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei hei

Jeg har to domener hvor det er lagt opp en go del sider.(blogger)
det er stort set bare spam blogger men det runder snart 1000 blogger..
vil det hjelpe med en link i footeren ?? eller vil dette ses på som "spam" hos google og de andre søkemotorene?

Det må jo bli litt traffik av det også kanskje ikke mer en 2 Uv i uka men ..
 

Geir E.

Medlem
Viss du har en side som heter gråstein og lager en link som heter Gratis Gull så kan det bli sett på som spam, men dersom du lager noe ala Laget av Gråstein tror jeg det skal gå bra.
 

picxx

Well-Known Member
om alle bloggene ligger på samme C-klasse vil de etterhvert bli nedvurdert i google.
Som du sier, om bloggene kun inneholder spam/feeder, vil du nok heller ikke rangere svært, men om du tar deg tid til å smekke inn noe eksklusivt innhold innimellom vil du fort rangere høyere, uavhengig om resten av bloggen består av feeders.
 

Geir E.

Medlem
Da tror jeg ikke selve linken i footer gir deg problem, det er vel heller innholdet på bloggene som er problemet, som picxx sier.
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Lyssna på PicXX, det han säger om C-nät är väldigt viktigt, det du bör göra är att sprida dom på ett flertal C-nät, och inte länka sidor som ligger på samma c-nät till varandra, och se till så att det blir även spridning mellan c-näten.

Du bör okcså vara försiktig med hur fort dina länkar dyker upp på sidorna. Jag har sålt länkar till många proffesionella seo företag både i sverige och usa. och dom kräver väldigt ofta att jag lägger in länkarna över en period på åtminstone ett par veckor, för att undgå att få dem spamklassade av the allmighty G (google)

All variation är bra, f.ex i åtminstone några fall så kan du djuplänka i en artikel på Nät-A till en artikel på Nät-B eller C, för att undvika att du bara har sitewide linkar.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp