Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruke forum som kommentarer til blogg

knutars

Medlem
Hei.

Skal til å sette opp en nyhetsportal ala' type blogg.
Forum skal kjøres som en naturlig del av nettstedet, da hele opplegget er bygget opp rundt et community.
Alle nyhetssakene oppretter nå automatisk en forumtråd for diskusjoner ved posting. Dette fungerer tilfredstillende i dag, men savner en viktig feature ved dette.
Hvordan skal jeg klare å liste opp foruminnleggene ( les. kommentarer) under den aktuelle nyhetssak?
Klarer ikke å finne en løsning på dette, noen som kan hjelpe? Husk at hver nyhetssak skal kobles til riktig forumtråd.

Har vurdert opp og i mente RSS, men finner ikke ut hvordan jeg skal koble dette til riktig nyhet. Vi må nok inn i databasen etter informasjonen som trengs.

Alle ideer mottas med takk ;)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg aner ikke om dere bruker noen ferdigløsninger for forum eller bloggeplattform, så derfor kan jeg ikke foreslå noe som gjerne allerede ligger klart der ute. Om alt sammen er bygget av dere kan jeg ikke si så mye da heller siden jeg ikke vet hvordan dere har valgt å gå frem for å kode dette.

For å si det kjapt uten at jeg regner med det hjelper, så trenger du jo ganske greit å bare opprette en ny post i en forumtråd når en kommentar skrives - og videre kan du opprette en kommentar under artikkelen når en forumpost skrives. - I databasen altså. Ser for meg at du allerede har gjort det på den måten når nyheter publiseres og forumtråd opprettes samtidig.
 
Topp