Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bug hos advertising.com

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Noen flere som har opplevd at advertising.com annonsene hos advertising.com plutselig endrer seg?

Ser dem har fjernet annonsene på kampanje oversikten, men har enda ikke fått noe varsel om det og det er enda massevis av actions igjen.

Edit: Nå er dem tilbake igjen. Er det vanlig at dem putter ut møkkannonser når det er feil i systemet?
 

Vedlegg

  • adv.JPG
    adv.JPG
    38,1 KB · Sett: 14
Sist redigert:

Ståle

Medlem
Ja, den buggen har jeg vært borti. Det 468x60 banneret har tatt over plassen hvor det tidligere var en 180x150 banner. Så ikke veldig bra ut. Aner ikke hva det kan være, og har heller ikke vedvart, så har ikke brydd meg om å kontakte dem. Kanskje vi burde det?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg har fått med meg den annonsen noen ganger her på webforumet.. Jeg begynte seriøst og lure på om du hadde falt å slått deg Kenneth :p
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Ja, denne har jeg fått MANGE ganger.

Annonseadministrasjonssystemet til Advertising.com ser skikkelig sjabert ut, synes jeg. I tillegg mistenker jeg dem for å ikke spore alle konverteringer.
 

Ståle

Medlem
Fikk den igjen idag, så sendte en mail og spurte. Ikke fått svar enda.
 

Ståle

Medlem
Ok, da har jeg fått svar. Den annonsen er en såkalt "default-kampanje". Det er en kampanje som dukker opp hvis kontakten mellom server og publisher skulle brytes, eller hvis man kjører en kampanje som er utgått.

Hadde vært mye bedre å ikke vist noen annonse enn å ødelegge designet og inntrykket av siden med en slik annonse.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det er egentlig litt dårlig av dem... Om noen faktisk hadde plassert en banner i sideelementet i wordpress, hadde jo dette kunne ødelegge for mange nye besøkende..

mapdaddy skrev:
Ja, denne har jeg fått MANGE ganger.

Annonseadministrasjonssystemet til Advertising.com ser skikkelig sjabert ut, synes jeg. I tillegg mistenker jeg dem for å ikke spore alle konverteringer.

Det du sier her kunne jeg ikke vært mer enig i.
Jeg har vel faktisk ikke brukt dem på ca 12mnd, men jeg fikk mye dårligere konvertering enn jeg burde ha fått.
Den gang syns jeg dem var utrolig treige med å oppdatere stats også. Jeg måtte stort sett alltid vente ca 24timer før det kom oppdateringer på min side.
Hvordan dette er nå vet jeg igrunn lite om.. Har gitt opp å bruke dem, men tenkte å gi dem en sjanse til nå i nærmeste fremtid...
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Hva bygger du den mistanken på?
Har kjørt høyprofilerte PPC-kampanjer fra Advertising.com, fått hundrevis av visninger men ingen klikk.

Har kjørt CPA-kampanjer fra Advertising.com. Da kommer plutselig klikkene (i haugevis), men ikke en eneste konvertering.

Kjører blant annet den samme som Kenneth kjører nå her på WF ("Tjen penger på din nettside") der brukeren kun skal oppgi e-postadresse og sin egen URL for at annonsen skal konvertere.

Masse visninger, bra med klikk, men ikke en eneste konvertering, som sagt.

Stoler ikke på Advertising.com.
 
Topp