Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bygge masse innlenker for Juiced.no

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har prøvd en masse tricks nå, og alt ser ut til å fungere planlagt - Jeg har massevis av innlenker.

Men, nå sitter jeg her og kommer faktiks ikke på noen flere gode triks! Noen som har noen gode tips til hvordan DU selv ville markedsført Juiced.no ?
 
Sist redigert:

Adrian

New Member
Du kan skrive en artikkel om en spesiell glamourmodell. Ta f.eks Triana.
Skriv en mail til henne om at du har lagt ut en (fyldig og god) artikkel om henne på Juiced. Så kommer hun garantert til å lenke til artikkelen fra siden sin, og bloggen sin på Girlfriend.no.
Dette fyller siden din med stoff, pluss at du kan få trafikk.

Så kan du gjøre slik med alle modellene som er av betydning, og kan lage trafikk for deg.

Du kan kalle spalten: Ukens Glamourmodell
 

picxx

Well-Known Member
Den enkleste, men dog også kanskje den mest tidkrevende måten, er å bygge blogger.
Skaff en konto på blogger.com og start å bygge blogger, sleng opp en masse annonser, let deg fram til content du kan bruke på nett, sleng opp en 20-25 posteringer og roter disse.
Til å begynne med vil det kanskje ta noe tid å bygge opp en slik blogg, men etterhvert vil du fint klare å bygge en blogg på 1 times tid.

At dupliserende innhold blir nedvurdert av søkemotorene er en myte jeg stort sett kan motbevise, så bruk content du finner på nett, helst fra wikier og slikt som ikke kommer inn under åndsverksloven (og selv om det gjør det er det neppe noen som vil kreve at du fjerner det fra en liten, dårlig blogg på blogger.com).

Kom inn i en daglig rytme og bygg en blogg/dag, så vil du ganske snart skaffe deg gode og relevante backlinks da disse bloggene stort sett får 3-4 i PR + at du har sjansen til inntjening også via bloggen.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Se på datoen på når domenet ble registrert, Leone :] Og du skal ikke stole på link: til Google, den oppdaterer seg en gang i tiåret omtrent.

Jeg ser resultater fra dag til dag, både på trafikk og indeksering, men føler at jeg begynner å gå tom for triks nå. Det eneste jeg ikke har gjort er å registere meg i engelske kataloger, så jeg vurderer å dra i gang det også..
 

Harlem

Medlem
Hvis du skal linker inn til ditt domene så er det døds enkelt!
For et par år siden startet jeg et prosjekt og hadde 480.000 besøkende
etter 2 måneder... Det kostet meg ingenting...

Men dette var en engelsk språklig side da.. men gikk fra 0-4 i google rank på 2 mån :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Engelsk er uendelig mye lettere å få trafikk på også da! hehe..

Dette er jo trossalt en av hovedgrunnene til at jeg opprettet dette forumet! Så man hadde en plass man kunne diskutere NORSK marketing (Engelsk er selvfølgelig ikke forbudt) :D
 

picxx

Well-Known Member
En kan jo også bruke sider som linkvault og recievelinks og om jeg ikke tar helt feil kan man også velge nasjonalitet på linkene og genre.
 

Adrian

New Member
Den enkleste, men dog også kanskje den mest tidkrevende måten, er å bygge blogger.
Skaff en konto på blogger.com og start å bygge blogger, sleng opp en masse annonser, let deg fram til content du kan bruke på nett, sleng opp en 20-25 posteringer og roter disse.
Til å begynne med vil det kanskje ta noe tid å bygge opp en slik blogg, men etterhvert vil du fint klare å bygge en blogg på 1 times tid.

At dupliserende innhold blir nedvurdert av søkemotorene er en myte jeg stort sett kan motbevise, så bruk content du finner på nett, helst fra wikier og slikt som ikke kommer inn under åndsverksloven (og selv om det gjør det er det neppe noen som vil kreve at du fjerner det fra en liten, dårlig blogg på blogger.com).

Kom inn i en daglig rytme og bygg en blogg/dag, så vil du ganske snart skaffe deg gode og relevante backlinks da disse bloggene stort sett får 3-4 i PR + at du har sjansen til inntjening også via bloggen.

Hvordan kan du rotere innlegg på en slik blog?

Er det mulig å poste innlegg fra en rss slik det gjør i wordpress?
Då er det jo bare å duplisere mange blogger, legge inn rss, og så skrive innlegg på et par blogger, og så oppdaterer alle de andre seg automatisk.

Vet du om kontoen og bloggene på blogger.com stenger viss du ikke har vært aktiv på en stund?
 
Topp