Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytte fra ProIsp til webhotell med ssh tilgang

caid

New Member
Jeg har akkurat registrert et par domener, og leid tilhørende webhotell hos ProIsp. Valgte ProIsp fordi mange annbefalte dem når jeg googlet litt rundt før jeg bestemte meg for dem.

Men nå i ettetid fant jeg ut at jeg ikke hadde gjort nok research likevell. ProIsp har nemelig ikke ssh tilgang som standard. De er vist en ekstra betalingstjeneste på noen av pakkene deres. Dessverre har jeg den minste pakken på begge mine webhotell hos dem, og den har ingen mulighet til å utvides med ssh tilgang. Ble litt frustrert og overasket når jeg fant ut dette, da jeg regnet med ssh var standard på omtrent alle webhotell...

Jeg liker å laste ned og pakke ut diverse script via shellet, da det går my raskere enn ftp. Vil også ha muligheten for å raskt kunne gjøre små filendringer via shellet.

Heldigvis har jeg 30 dagers returrett, på selve webhotellet. Tenkte derfor å ha domenet hos ProIsp det første året, og bytte webhotell til en annen leverandør nå, før returretten går ut.

Kan noen annbefale en tilsvarende leverandør med SSH tilgang?
Pris er viktig for meg, og jeg trenger maks 1 gb lagring.
 

picxx

Well-Known Member
Dreamhost [<--aff.url] har gratis SSH tilgang (trodde dette var noe som var standard på alle hoster jeg?).
$8.95 pr. måned.

Kan lese mere om dreamhost her --> Dreamhost [<--ikke aff. url]
 

SolidHost

Medlem
SSH-tilgang blir i flere og flere sammenhenger sperret av dersom man ikke har spesielle behov. Selv om man bare deler ut "jail"-access til SSH, er det forbundet med en viss risiko å åpne for SSH tilgang. Vi tilbyr f. eks. ikke SSH som standard på noen av våre webhotell, men dersom man har et reelt behov for tilgang, så får våre kunder gratis tilgang til "jailshell".
 
Sist redigert:
Topp