Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bytter linker innen flere nisjer

ellaro

Medlem
Hei, Jeg driver en matbutikk. Lurte på hvem kan hjelpe meg med å få backlinks? Jeg har mulighet å linke tilbake også, om det er noen som er interessert!
Mvh
Til orientering, når jeg går inn på nettsiden din får jeg advarsel om virus fra AVG, ikke så veldig tillitvekkende. (Se vedlegg)
 

Vedlegg

  • supermarket.png
    supermarket.png
    120,6 KB · Sett: 9

Stoppet

Banned
Hei, Jeg driver en matbutikk. Lurte på hvem kan hjelpe meg med å få backlinks? Jeg har mulighet å linke tilbake også, om det er noen som er interessert!
Mvh
Som et lite råd, så burde du få litt fart på siden din. Jeg tror ikke mange kunder har tid til å handle der slik som farten er i dag. Det blir mye venting. Husk max 3 i køen før du åpner ny kasse ;)
 

Emil

New Member
Hei, jeg skjønte ikke hva du mente med det!
Håper på en forklaring.
Spørsmålet mitt er : hvordan kan jeg ha en link på bunnen av din side? under dine samarbeidspartnere?
 

Emil

New Member
Til orientering, når jeg går inn på nettsiden din får jeg advarsel om virus fra AVG, ikke så veldig tillitvekkende. (Se vedlegg)
Hei, og takk for din tilbakemelding.
Det er ikke bra å bli blokkert av en antivirus program! Er det noen som vet hvordan kan jeg komme ut av "svarte-listen" av AVG?
Når det er sagt, så er det flere som blir tatt av antiviruser! Når jeg får e-post fra Webforumet, så er den merket "virus"
upload_2015-11-21_22-32-58.png .upload_2015-11-21_22-32-58.png
 
Topp