Kjapp og trygg hosting for Wordpress

call2action for dette designet

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Akkurat det jeg proever paa Ole, men det virker som om mange her inne mener man boer ta et valg. Man kan visst ikke vaere begge deler. Dette er ikke som f.eks ved prising, hvor man ikke kan vaere baade billig og dyr paa en gang.

Det er sant at det er en designutfordring og for oeyeblikket har vi ingen anelse om hvordan vi skal loese det!
 

Daniel

q(O_o)p
Det å kun ha en login-boks samt "Tour" og "join now" fremhever eksklusiviteten, forstår ikke hvorfor du er så negativ til å endre designet.

På eksisterende design ville jeg farget "Become a member" i en farge som skiller seg ut.

Evt flytt Search og lag en stor knapp som sier "join now" - search trenger ikke så mye oppmerksomhet.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er ikke negativ til aa endre designet. Er jo akkurat det som er formaalet med denne traaden!

Hvordan fremheves eksklusiviteten ved aa bare ha en login-boks samt "Tour" og "join now"?
 

Daniel

q(O_o)p
Fordi da er content skjult, akkurat slik som det er i virkeligheten.

Folk trenger å lure på hva som er på innsiden.

Om dere har det ambisjonsnivået du gir utrykk for ville jeg betalt en kjendis for å fortelle hvor bra tjenesten er, istedet for en tekst som lyser fake + istockbilde.

Fake testimonials er laame.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Aa skjule content fungerer nok bedre hvis det er informasjon du selger. Tror du at f.eks en fotballinteressert gutt vil meldt seg inn i en fotballklubb hvis det var umulig aa finne informasjon om hva klubben egentlig gjorde for medlemmene, samtidig som medlemsprisen var 100 kr mnd og 12 mnd bindingstid? Det tviler iallefall jeg paa. Om du har fakta paa at det vil fungerer tar jeg gjerne i mot det, men inntil da vil jeg velger velge aa tro paa erfaringer fra andre med lignende konsepter. Jeg tror ikke folk trenger aa lure paa hva som er paa innsiden her.

Vi bruker stockimages som dummy images. Har du aldri jobbet med webdesign? Vi gidder jo ikke gaa ut aa ordne ordentlige bilder foer vi vet hva slags design vi ender opp med.
 

Daniel

q(O_o)p
De skal jo ikke fullregistrere seg med en gang,

1. Ta e-post

2. Vis de content

3. Få de til å betale
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Er dette noe du TROR vil fungere eller noe du har ERFARING med at fungerer, paa lignende type produkter (altsaa ikke salg av informasjon eller andre elektroniske tjenester) ?
 

picxx

Well-Known Member
Jeg ser ikke halt vitsen med å skjule noe av innholdet på siden all den tid cluet her er å få folk til å kjøpe et fysisk fordelskort.
Det blir litt dumt å selge noe etter en slik mal:
'Kjøp vårt kjempegode fordelskort --
Etter at du har kjøpt det får du også lese om hvilke fordeler du vil få' ....
 

Daniel

q(O_o)p
Alle erfaringer viser at det å bygge mail-lister er det som i the long run betaler seg best.

Første som møter de bør være et spørsmål om å legge igjen e-post adressen sin, skriv deretter et nyhetsbrev annenhver uke som oppdaterer de på hvilke muligheter de har med kortet deres. (Og ja, det er sykt annoying, men konverterer helt sinnsykt)

Send de deretter videre til siden deres, ferdig innlogget med et autogenerert passord som de får på mail.

Da får du følgende scenario:

1) De ditcher ut når de skal legge igjen mailadressen sin
2) De legger inn fake mail
3) De skriver sin ekte mail, kommer inn på siden og får se content og får oppdatering fra dere annenhver uke om hva de går glipp av
4) De skriver inn mailen sin - og registrerer seg etterpå

Ha unsubscribe på nyhetsbrevet lett tilgjengelig forresten.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Ok, og akkurat som med elementer så avblåser jeg det forslaget da det er totalt uaktuelt og jeg har ingen tro på at det vil fungerere. Det fungerer på andre typer produkter og tjenester, men ikke denne. Vi ønsker ikke å gjemme innholdet. Jeg vil heller kunne rankere på SEO enn å samle eposter adresser, spesielt med tanke på at folk i Australia er sløvere enn folk flest når det kommer til epost.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg tror jeg sier nei til en lavere enn jeg allerede har. F.eks. hvordan skal jeg rankere på innholdet i forhold til SEO?

Fint om du kan legge fram beviser på påstanden din, så langt ser det ut til å bare være det du TROR fungerer.
 

Daniel

q(O_o)p
Du kan jo feks begynne med å lese The Landing Page Handbook av Marketing sherpa.

Jeg gidder ikke krangle inn noe jeg vanligvis får betalt masse penger for å gjøre for andre, bruk det du har og feks:

- bytt ut søkefeltet med en "join now" knapp

Legg en Join Now knapp inn i bildet (4), men vær klar over at mange ignorerer store bilder på forsiden fordi de leser de som reklamebannere.

191687b918f24ec986d5c8cka7.png
 
Topp