Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cashfiesta

hawken29

New Member
Hei

Jeg skal nå prøve på å starte, en blogg
mn hvordan kan man tjene penger på det uten å bruke adsense??

Vet ikke helt hva slags forum du prøver å få til men hvis det er om å tjene penger på nett så har jeg den "beste" løsningen, tror jeg selv.:)

Som takk for hjelpen så vil jeg sette pris på om du registrerte deg under meg.
Free money making opportunity

Men ta gjerne turen innom for å lese litt om hvordan dette foregår først på deres hjemmeside som er.


Cashfiesta.com - Earn cash money online
 
Sist redigert av en moderator:

Daniel

q(O_o)p
Designet på cashfiesta må være noe av det styggeste jeg har sett. I tillegg får man en popup med reklame så fort man åpner siden.

Da melder jeg meg heller inn i WGI eller T5PC.
 

picxx

Well-Known Member
Lurer paa om han blir rik av denne spammingen?
$1 for hver aktiv medlem er ikke den hoeyeste utbetalingen online for oeyeblikket, hehe.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hei Hawken, jeg har et kjempetilbud til deg!
Du kan få kjøpe deg inn i et opplegg jeg har på gang, det koster deg bare en tusenlapp, du er veldig nærme toppen, og vil tjene det inn igjen bare du får to stykker under deg, noe som bør være bortimot garantert siden det er helt nytt, ikke bare her i landet, men på verdensbasis! (jeg starta det faktisk akkurat nå når jeg skrev denne posten)
 

Daniel

q(O_o)p
Anbefaler også denne

credit.jpg
 

hawken29

New Member
Velkommen til webforumet hawken29.
Når du poster aff. linken din på første post bør du ha noe mere info å komme med. At det er den "beste" løsningen er godt mulig, men hvorfor er det den beste løsningen?
Aff. info i linken din er fjernet.

Har prøvd forskjellige programmer oppigjennom. Men dette er det simpleste. Her laster du ned en bar til å ha oppi toppen av skjermen, hvor det sendes reklame. En liten feit mexicaner løper på baren og så lenge det er fart i han tjener du $. med en gang han setter seg ned for å hvile, må du opp og vekke han med musa! Her kan man tjene opp til 1,66$ i timen + prosenter for alle du verver:) Har selv fått utbetaling på 96$ på en halv måned, som var nybegynner måneden min. Er det noe annet program som garantert betaler som er bedre?? vil gjerne vite om dem i såfall:)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
For å spørre deg i full fart, hvordan betaler disse,? og ikke minst hvor ofte har dem utbetalinger?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er det noe annet program som garantert betaler som er bedre?? vil gjerne vite om dem i såfall:)

Fikk utbetalt $1600 fra nastydollars i januar. De betaler garantert.

Hva har dette programmet med hvordan man tjener penger paa en blogg aa gjoere? Ok at du vil proeve aa tjene deg noen dollar ved aa poste aff.koden din, men start da en ny traad hvor du presenterer programmet skikkelig og ikke hijack en traad som har null relevans til det PTS programmet ditt!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Fikk utbetalt $1600 fra nastydollars i januar. De betaler garantert.

Hva har dette programmet med hvordan man tjener penger paa en blogg aa gjoere? Ok at du vil proeve aa tjene deg noen dollar ved aa poste aff.koden din, men start da en ny traad hvor du presenterer programmet skikkelig og ikke hijack en traad som har null relevans til det PTS programmet ditt!

Dumt spm, men hva er Nastydollars for noe? Finner ikke ut av det på sidene dems engang :s
Ellers vil jeg legge til noe til innlegget ditt picxx.. - Om du starter en ny tråd, kom gjerne med ett lite "bevis" på at disse faktisk har sendt deg en sjekk. Det er nok av programmer som dette som ikke er helt ærlig av seg...
 
Topp