Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Category har dukket opp i URL!

flippflopp

Medlem
Nei, nei, nei! Nå har category dukket opp i URL. For eksempel domene.tld/CATEGORY/kategoriA :mad:

Sånn var det ikke før!:mad: Det kom antakeligvis etter jeg deaktiverte YOAST til fordel for ALL IN ONE SEO. Kan man fjerne CATEGORY i ALL IN ONE SEO også? Om ikke aktiverer jeg YOAST igjen, så får jeg bare ha begge. Trenger begge nemlig.
 

Hupsey

Medlem
Du har sikkert klikket av i "strip category" i permalinks på Yoast pluginet..
Men hva har AIO som ikke Yoast har da?
 

flippflopp

Medlem
Erlend: Nei, du misforstår. Er category i URL'ene mine! :(

Hupsey: Ja, det gjorde jeg. AIO hadde en funksjon jeg trengte for å rydde opp i sidetittel, den fungerte ikke i YOAST.

TorsteinO: Joda... Det er ikke så lett dette! Ikke alle som har utdannelse i dette. :p

Dag Frogner: TAKK!!! Det hjalp!
 

flippflopp

Medlem
hehe, selvlært er vellært det, flippflopp, jeg har ingen utdannelse innen dette her (tror egentlig det er veldig få her inne som har utdannelse innen programmering/web) ;)

Men helt seriøst - AIO og Yoast gir praktisk talt identiske resultater, men hvis du egentlig er litt grønn kan nok Yoast være litt enklere å bruke.

Ok, trodde du hadde gått Westerdals elns. Vet ikke hvorfor... Uansett, YOAST hadde ingen funksjon for å endre tittel på sidene. Det hadde AIO. :D
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ok, trodde du hadde gått Westerdals elns. Vet ikke hvorfor... Uansett, YOAST hadde ingen funksjon for å endre tittel på sidene. Det hadde AIO. :D

Joda, jeg er utdanna AD fra westerdals, men det handler primært om konsept/ideutvikling og den slags (spesielt retta mot reklame, men veldig brukbart i mange sammenhenger), og endel design generelt, null om webutvikling. Tror ikke de har noe særlig om programmering og den slags på grafisk design-linja heller.

Ang. yoast og tittel - du har en hel drøss med valg for det, se vedlegget
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2012-06-17 kl. 14.42.11.png
    Skjermbilde 2012-06-17 kl. 14.42.11.png
    17,4 KB · Sett: 8

flippflopp

Medlem
Joda, jeg er utdanna AD fra westerdals, men det handler primært om konsept/ideutvikling og den slags (spesielt retta mot reklame, men veldig brukbart i mange sammenhenger), og endel design generelt, null om webutvikling. Tror ikke de har noe særlig om programmering og den slags på grafisk design-linja heller.

Ang. yoast og tittel - du har en hel drøss med valg for det, se vedlegget

Joda, så den, men skjønte ikke hvor jeg kunne løse problemet mitt. :D
 
Topp