Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ChatGPT

adirf

New Member
Ja sånn sett er det jo kanon :-D Men det som er mest positivt er jo at flere av artiklene jevnlig får treff via google-søk, den siden har jo hatt nesten null besøk og det er et par artikler som har levert det som har vært av trafikk. Nå er det flere av de nye artiklene som drar jevnlig besøk. Jeg har lagt inn noen få artikler på andre sider også men der har jeg jevnlig trafikk og de har ikke utmerket seg enda-og det tror jeg ikke de gjør heller forsåvidt. Og så er jeg fortsatt lkitt bekymret for å gi de etablerte sidene for mye chatgåt innhold...

Tror det er mer og mer vanlig at etablerte sider bruker en del ChatGPT når det kommer til korrekturlesning, artikkelskrivning osv. Jeg bruker det nesten hver dag i jobben min, og tror ikke jeg er den eneste! Bare man er obs på tingene - og leser igjennom før man publiserer, så synes jeg det er et godt verktøy å bruke. Det skal jo ikke erstatte menneskelig tekst, men heller hjelpe til. Det synes jeg iaf..!
 

metallian

Medlem
Er det mange her som bruker "grafisk" KI også? Har såvidt begynt selv, nyttig verktøy når man f.eks trenger standard illustrasjoner/"blder" etc. Det finnes jo gratistjenester for mange bilder men da har man jo dette med merking/trygghet på langvarig bruk, kommersiell bruk etc som kan være en utfordring av og til.
Her har jeg et eksempel fra en chatgpt-artikkel -med 2 bilder jeg har "laget selv"


Hva tenker dere om bildetekst/merking av slike? Har bare skrevet "Gencraft generert illustrasjon" på mine..?
 

Redmouse

New Member
Er det mange her som bruker "grafisk" KI også? Har såvidt begynt selv, nyttig verktøy når man f.eks trenger standard illustrasjoner/"blder" etc. Det finnes jo gratistjenester for mange bilder men da har man jo dette med merking/trygghet på langvarig bruk, kommersiell bruk etc som kan være en utfordring av og til.
Her har jeg et eksempel fra en chatgpt-artikkel -med 2 bilder jeg har "laget selv"


Hva tenker dere om bildetekst/merking av slike? Har bare skrevet "Gencraft generert illustrasjon" på mine..?
Har testet ut KI for bildegen selv, men synes ikke det var det helt store. Kjørte det gjennom Dall-E, så kanskje det finnes bedre løsninger tilgjengelig. Virker som det fungerer bra for abstrakte motiver, mens det krøller til alt som har å gjøre med ansikter, skrift og tall. Hvilken tjeneste har du brukt for bildene dine?
 

metallian

Medlem
Har testet ut KI for bildegen selv, men synes ikke det var det helt store. Kjørte det gjennom Dall-E, så kanskje det finnes bedre løsninger tilgjengelig. Virker som det fungerer bra for abstrakte motiver, mens det krøller til alt som har å gjøre med ansikter, skrift og tall. Hvilken tjeneste har du brukt for bildene dine?
Gencraft -men har jo bare såvidt testet det, er nok mye å gåpå der.
 
Topp