Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Cirka 30 000 bannervisninger gis bort

Jeg jobber for tiden med en større oppgradering av tegneserieportalen Nettserier.no, og planen er at det nye systemet skal være oppe og gå 16. desember. Hittil har jeg i hovedsak basert annonsene på siden på Google Adsense og i mindre grad Project Wonderful, men nå ønsker jeg å gå over til å i hovedsak selge egne annonser (eventuelt leie inn noen til å gjøre dette dersom jeg ikke klarer dette selv).

Jeg tror det er viktig å gjøre dette visuelt klart og tydelig allerede fra dag en, og ønsker derfor å gi bort den første uka med bannervisninger gratis i førjulsgave til folk her inne. På den måten får jeg annonser på siden fra dag en og jeg får testet at annonsesystemet virker som det skal, samtidig som dere får gratis reklame -- en vinn-vinn-situasjon, etter min mening. Den aktuelle annonseplassen er 728 x 90 piksler, og like over innholdet på siden (men under menyen og alt det der). Erfaring fra Google Adsense-statistikken for november tilsier at en uke tilsvarer cirka 29 800 bannervisninger, og er det flere som er interesserte er det selvsagt mulig å fordele disse på flere personer.

Ber alle som er interesserte i dette om å ta kontakt på PM. Det er en forutsetning at du kan levere et 728x90-banner på svært kort varsel, og at siden du ønsker å reklamere for på ingen måte er i strid med norsk lov.

Ettersom dette er gratis er det på ingen måte førstemann-til-mølla, jeg forbeholder meg retten til å vurdere dere opp mot hverandre. Får jeg forespørsler fra en butikk som selger tegneutstyr og fra en nettside som selger forbrukslån, stiller tegneutstyret klart fremst i køen, og på samme måte vil estetisk vakre annonser sannsynligvis vurderes foran annonser slengt sammen på to minutter i MS Paint.

Er du interessert? Send privat melding, eller en e-post til post@stob.no, og jeg tar kontakt.
 
Har fått ganske mange tilbakemeldinger på dette nå, skal ta kontakt med dere alle sammen i løpet av dagen. Lar tilbudet ligge åpent til klokka halv elleve slik at det har vært tilgjengelig i et helt døgn, deretter lukker jeg slusene.
 
Kjapp oppdatering til dere som har meldt dere (jeg sier dette i forumet for å slippe å sende fem meldinger): På grunn av flere parallelle prosjekter blir det noen små utsettelser her, men ting skal være oppe og gå i løpet av året, og dere kommer til å få bannervisningene i en periode på en uke selv om det ikke blir nøyaktig den uka jeg hadde tenkt.
 
Topp