Kjapp og trygg hosting for Wordpress

City-Norge.no

city

Medlem
Heisan,

Har hatt noen endringer på min side nå og vil gjerne høre negative røster, foruten at det er omtrent en blåkopi av startsiden.no da:)

Hotell her er det nå mulighet for å velge fylke/kommune samt et valg for "Flere" (nederst på siden) og alle vil da bli vist. Ble ikke helt fornøyd med valgene etter å ha valgt fylke eks. Oslo, skulle da hatt mulighet for å vise alle i det fylket men det er noe som kommer. Disse fylke/kommune valgene vil komme automatisk når et gitt antall nettsteder kommer i de forskjellige kategoriene.

Webhotell Ganske enkelt så er det lagt til domenesøk.

Har mange tanker og ideer enda som bare er på tegnebrettet men som vil komme over tid, har en tendens til å se meg litt blind uten kritiske røster, så jeg håper noen tar seg noen minutter og gir tilbakemedling.
 

semb

Medlem
Du ville ha negative røster ikke sant? Vel, her er min:

Hva er egentlig poenget med å lage en side som dette? Jeg skjønner at du kanskje har noe å tjene på eventuelle annonser/affiliateopplegg, men for alle andre er dette strengt tatt bare negativt. Hvem trenger enda en startside? Hvem trenger enda flere urelevante treff i søkemotorene? Dette vil jo bare skape enda mer forvirring i et allerede oversvømmet marked.

Det kan virke som nettstedet ikke er opprettet fordi du har sett et umettet behov i markedet, men heller en kjapp og enkel måte å tjene noen få kroner på. Og det kan vel heller aldri bli mye penger/mange besøk på en såpass uoriginal/lite etterspurt tjeneste. Se for eksempel på trafikkutviklingen til startsiden vs nettby siste 12 måneder. Nettby hoppet på en mye nyere trend enn startsider, og har rask opparbeidet seg kjempestore brukermasser. Startsiden derimot hadde nok sitt peak for et par år siden, og faller relativt sett: Se Alexa-grafen her

Hva med å lage noe kult som folk trenger i stedet? Det ville vært mer positivt for alle parter.

Sorry hvis jeg var for negativ, men ikke alle nye nettsteder er nødvendigvis bra.
 

city

Medlem
Julian, du mener det er mye ledig plass på på høyre siden? tanken er å fylle opp med med mer innhold slik at den blir "bredere" og fylle opp ubrukt plass på høyre del.

Så til semb:) Har ikke sett noe på marked eller noe før det ble startet med siden, begynte med den for at jeg begynte å misslike startsiden.no til de grader, årsak til dette vet jeg ikke helt men noe var det. Du sier noe om "kult" og tanken er at det skal komme noe "kule" greier ettervært, eller innholdsfyll er nok et bedre ord det blir relatert for katalogene noe som ikke er så relatert. (tenker ikke på adwords)

Brukernavn, tenker du på 728*90 bannere da?, så er jeg helt enig i at det ser rimelig dumt ut, så det skal jeg skifte ut:)

Takk for alle svar men kan tenke meg flere som er konkret som Brukernavn:)
 

city

Medlem
Skal se på dette <center> </center> tror jeg skjønner hva dere mener nå.

Hvordan er SEO'en på de nevnte sider noen som vet om dette er bra, middels eller dårlig?
 

webpiken

Medlem
Jeg ville satt litt mer padding for eksempel til venstre i hovedfeltet og i menyene.

Rett padding kan gjøre underverker IMO :)
 

city

Medlem
Jeg ville satt litt mer padding for eksempel til venstre i hovedfeltet og i menyene.

Hmm...har akkurat fjernet det meste av padding for å få en mer helhet, det var et lite åpenrom mellom det meste for litt over en uke side.

Takk for tipset, alt vill bli vurdert:)
 

Msites Ltd

Livsnyter
OK! Here it comes.....

Fargevalg: dårlig! Å kopiere startsiden (som du misliker) på farger er vel noe av det dummeste du kan gjøre! Finn dine egne farger på ting!

Når det gjelder konseptet ditt ser jeg ikke helt hvorfor jeg skal velge å bruke deg som nykommer fremfor godt innarbeidede startsiden.no!?!
Hva er det som er bra med din side? Hvilke fordeler får jeg som bruker?

Jeg tror du skal velge å finne noe som skiller deg ut fra startsiden - det kan være at du velger en nisje som du fremhever på siden og relaterer til noe..... Altså om du lager en god reiseguide, eller Norges beste oversikt over priser på webhosting e.l.! Gjør noe som kan gjøre DIN side mer interessant på et felt enn startsiden ;-)

Lykke til!
 
Topp