Kjapp og trygg hosting for Wordpress

ClickBank utbetaling

Er det noen av dere som er affiliate hos Clickbank? Hvordan synes dere det fungerer med utbetaling?

Tidligere har jeg opplevd at sjekker har blitt borte på vei til min postkasse. De sender ikke ut på nytt selv om de aldri er blitt hevet.

Dette har ført til at jeg ikke har jobbet noe mer med ClickBank selv om jeg vet at jeg kunne fått god lønnsomhet i det.

Noen forslag til hvordan man løser dette utbetalingsproblemet?
 

i-net

Medlem
Hmm aldri hatt problemer med å motta sjekker fra Clickbank, så synes det fungerer bra i grunn. De kommer når de skal, er min erfaring. Clickbank skal jo i prinsippet kunne sende deg en ny sjekk, om man gir dem beskjed om dette.
Har dessverre ikke noe annet forslag enn å bare ta kontakt med dem.
 
Takk for svar.

Det skal sies at det gikk "fint" i starten og motta sjekk. Det tok tid, men det om i hvert fall frem.

Jeg synes også det hele virket meget mystisk da jeg for en tid tilbake etterlyste to sjekker som var kommet bort. Jeg fikk beskjed om at sjekkene ikke kunne sendes på nytt. Rettere sagt kunne de vel det, men gebyret var skyhøyt... nesten like høyt som sjekken! I tillegg var kundebehandleren svært arrogant.

Hvis jeg legger en del penger i PPC kampanjer og inntektene kommer gjennom ClickBank er det greit at det ikke går et år imellom hver utbetaling :-D

Har sendt dem en ny henvendelse og ber om en forsiking på av utbetalinger i fremtiden kommer frem som avtalt. Venter spent på svar.

Er det ikke spesielt at et så stort firma kun oppererer med sjekk? Kanskje de spekulerer i nettopp dette. De har ihvert fall tjent godt på å ha meg som kunde :-/
 

Tonny Kluften

Administrator
Selvfølgelig skal du ha pengene dine. Hvor mye er gebyret på å få sendt ny sjekk? Kan de ikke overføre beløpet til neste sjekk? Eller oppjustere saldoen din?

EDIT: Fant dette, stemmer ikke dette med hva du har opplevd? FAQ Accounting - ClickBank

I did not receive my paper check. What do I do?
Because mail is occasionally lost or misdirected, we can reissue checks if needed. You can be assured that if a check is listed in green in your stats that the check was mailed. A check reissue is done on regular payout dates only. The check amount will be $20 less than the original check amount so that our bank can place a stop payment on the missing check. To request a check reissue, please send your request through our Publisher/Affiliate Customer Service Form (select "Paycheck Inquiries" for the subject) with the period ending date, the amount, and your ClickBank nickname.

Og de har direct deposit til mange land, men ikke Norge desverre.
 
Sist redigert:
Topp