Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Copy Paste Code

Keanu

Geek
CopyPasteCode starta med at jeg surfet rundt på GoDaddy's aftermarket, og jeg falt pladask for domenenavnet og skaffet meg det. Jeg hadde i grunnen ingen anelse hva jeg skulle gjøre med det, men fant ut etter hvert at jeg skulle lage meg et pastebin-system (pastebin.com for de som ikke kjenner typen).

Jeg lagde siden fra grunnen av i CakePHP, men på grunn av alt for lite tid og mange prosjekter, ble det en veldig sloppy versjon, med mye som skulle "fikses i ettertid". For andre som utvikler ting, anbefaler jeg ikke å vente med å implementere pagination (hello fatal error) og captcha (hello spam) til langt ut i neste år.

Nå har jeg altså bygd siden på nytt, men dette gangen tenkte jeg å teste hvor langt jeg klarte å trekke Wordpress som et CMS for ikke-bloggete innhold. Etter en del dager med effektiv utvikling, har jeg fått opp siden. Ta gjerne en tur innom og test. Siden har faktisk litt over 8000 unike besøkende i måneden, selv med det skrekkelige designet som var inntil i dag.

Noen av funksjonene:
- Over 30 syntakser tilgjengelig for markup
- Visning med og uten linjetelling og i textbox
- Nedlasting av fil med koden
- Passordbeskyttelse av kode (både for registrerte og uregistrerte)
- Registrerte brukere har oversikt over alle snippets de har lagt inn (samt rask tilgang til download og RSS Feed for kommentarer) og tilgang til egne passordbeskyttede snippets automatisk

Om det er noen som har andre tanker om hva de kunne tenkt seg i sin pastebin, og hva som kan gjøres bedre (både funksjonalitet og design), så setter jeg stor pris på tilbakemeldinger. :)
Copy Paste Code
 
Topp