Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CopyPasteCode.com

Keanu

Geek
Copy Paste Code.com

For noen måneder siden snappet jeg opp dette domenet for å utvikle en pastebin-side. Nå har jeg lagt ut en tidlig betaversjon med begrenset muligheter, men det er mulig å legge ut kodesnutter nok til å teste.

Det jeg håper dere kan hjelpe meg med er hva for funksjonalitet man kunne tenkt seg å ha på en slik pastebin-side. Jeg driver å utvikler brukersystem selvsagt, med passordbeskytting, deling og administrering av egen kode. I tillegg et revisjonssystem med fullt "familietre" og highlighting.

Om noen har tips til annen funksjonalitet som kunne vært med på en slik side, er jeg takknemlig for tilbakemeldinger. Som dere sikkert ser, er designet rimelig basic, så det er lite vits i å kommentere på design. :)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hva med en "hide linenumbers" knapp, som skjuler nummererte linjer om noen skal kopiere koden til sin editor ?
 

Keanu

Geek
hva med en "hide linenumbers" knapp, som skjuler nummererte linjer om noen skal kopiere koden til sin editor ?

Takker for input. Har det på planen ja, glemte å føre det opp. Samme gjelder nedlasting og opplasting av filer direkte forøvrig, håper å få dette opp snart.
 
Topp