Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Crazyegg.com - Heatmap analysis

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Denne funksjonen får du også ved og bruke W3counter.. W3counter sjekker kun interne linker. Får du oversikt på eksterne lenker med denne?

brukernavn skrev:
Hvordan installerer man det?
Jeg satte den akkurat opp på Baredritt.no! Tok ikke mer enn 2 minutter, og du slenger kjapt og enkelt en liten javascriptsnutt opp i footer. :)
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Herlig. Denne saken her viser deg også antall klikk du har på eksterne lenker! Dette er jo bare kort sagt genialt!
Nå er det hvertfall ikke mye arbeid dersom du vil sjekke hvor mange klikk du faktisk får på annonser fra f.eks Vinnting som jeg har øverst på Baredritt.no! :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Litt mer informasjon om det gale egget:

Dersom du velger og prøve dette programmet gratis, kan du ikke spore mer enn 5000 uv i måneden. :( Det er derimot betalversjoner av dette, som du kan bruke dersom du vil spore litt mer besøkende:

Basic:
Pris: $9 / mnd
10,000 uv / mnd
Bruk på opptil 10 nettsteder


Standard:
Pris: $19
25,000 uv / mnd
Bruk på opptil 20 nettsteder

Plus:
Pris: $49
100,000 uv / mnd
Bruk på opptil 50 nettsteder

Pro:

pris: $99
250,000 uv / mnd
Bruk på opptil 100 nettsteder
 

Ctech

Medlem
du leser av på crazyegg.com

Blir en overlay på siden din. De har tre måter å lese av statistikk på.

Liste: En liste som forteller antall klikk, hvilken source den besøkende kommer fra, og %klinikk på siden.

Heatmap: Overlay av siden din, med farger av hvor det klikkes mest.

Confetti: Mellomting mellom Heatmap og Liste.
 

Ctech

Medlem
Hva er dette med poeng... jeg ser at jeg har mottatt noen poeng, for et godt tips (crazyegg.com)?

Kan jeg bruke disse poengene til noe? (takk for poeng forresten)

Eller er det bare cred? ;-)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det kalles reputation (eller rep som vi kaller det). Grønn rep er bra og rød er dårlig.. hehe! På en måte slik vi gir hverandre en klapp på skulderen her inne. Det viser jo også hvem som er ressursmedlemmer og ikke her inne : )
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ok. Jeg har hatt denne oppe på 2 sider nå, og her er resultatet fra side nr 2:

0 visits in about 4 hours

Dette er veldig snodig syns jeg, da siden faktisk har hatt over 200 uv på disse 4 timene det er snakk om. Denne tjenesten skulle man tro var alfa eller noe greier. Det er hvertfall ikke statistikk fra mine nettsteder den måler. Tror jeg trygt vil trekke tilbake mine ord om at dette var genialt!
 

Ståle

Medlem
Kjører du gratisversjonen? Husk at det er etterslep på statistikken der.

Forøvrig, har du sjekket at koden du må lime inn ligger rett?
 

Ctech

Medlem
seppolaatle:

Funker iværtfall hos meg... jeg la koden inn rett før </body> taggen. Og jeg har 37 click på hovedsiden de siste 2 dager. (men har rundt 70 besøkende. )

Så regner med at de siste 33, har dratt uten å klikke.. Det ser ut til å stemme med Google Analytics, ettersom de fleste besøkende til mine sider ikke kommer gjennom hovedsiden.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jepp. Jeg tester ut med gratisversjonen. Syns det alltid er greit om slikt noe er tilgjengelig.

48 visits in about 13 hours - Det må være noe sinnsykt med etterslep også...

Jeg har slengt koden opp i footer jeg, og det skal jo igrunn være ganske så korrekt. Den henter trafikk, og jeg kan se noen få klikk. Jeg bruker wp-slimstats, så en mer nøyaktig oversikt over hvor mange uv jeg faktisk får inn skulle jeg nesten tro var umulig.
 
Topp