Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Creso - mange underkjente leads?

Bjrl

Medlem
Har dere mange leads fra Cresco som blir underkjent?

Jeg har en drøss med salg/registreringer hos Cresco, men hauger av dem forsvinner igjen etterhvert. Bare i dag har det forsvunnet regitreringer for flere tusen kroner fra det programet, og slik er det med jevne mellomrom.

Er det andre som har samme erfaring?

Det ser ut som om nær 1/3 av salgene/registreringene der blir underkjent, og det syns jeg virker utrolig mye!

Jeg snakker ikke om iLeads nå, for der vet jeg at det har vært omlegging hos Cresco-programet. Det jeg snakker om er rene registreringer/salg, som har stått med 400 kr/stk i saldoen hos Tradedoubler for så å bli "radert ut" med jevne mellomrom.

Mvh
Bjørn Jarle
 

Ståle

Medlem
Tror nok ikke det tallet er så ille. Jobbet med å selge kredittkort på stand tidligere og da var det som regel 60-70% som ble godkjente. Vet ikke hvor strenge Cresco er, men som sagt så høres det ikke så ille ut.
 

Adrian

New Member
Høres helt normalt ut...
Men må si meg enig i at det er som harde slag i underlivet når saldoen på tradedoubler kontoen går så drastisk ned på grunn av cresco.
Men sålenge cresco betaler så godt, så er det bedre å promotere dem enn re:member...
 

Adrian

New Member
Tror nok ikke det tallet er så ille. Jobbet med å selge kredittkort på stand tidligere og da var det som regel 60-70% som ble godkjente. Vet ikke hvor strenge Cresco er, men som sagt så høres det ikke så ille ut.
Hvor mye fikk du for hvert kredittkort når du solgte på stand?
 

Daniel

q(O_o)p
Ett selskap promoterer VISA, YAbank og Cresco.
Visa var ca 100 per salg, sikkert noe av det samme på de andre. Hadde budsjett på 25 hver dag.

Selskap 2 promoterer 365, høy anger pga streng kredittsjekk, 200 per salg eller noe.
 

Bjrl

Medlem
At når jeg tar antall inntjente kroner (netto) og deler på antall klikk på sporingslenken, så er det alltid over 15 kroner.

Eksempel:

I mai er det fire dager jeg har promotert Cresco-kampanjene. Hittil har det ført til 261 klikk på kampanjen fra Cresco. Dette har utløst 9600 kroner i brutto provisjon. Trekker jeg fra 1/3 i forventet underkjenning sitter jeg igjen med en netto provisjon på 6400 kroner.

6400 kroner delt på 261 klikk gir en inntekt på i overkant av 24 kroner pr klikk.

Med andre ord svært godt betalt, etter mine preferanser.

Mvh
Bjørn Jarle
 

zapotek

Medlem
Utrolig bra det Bjrl. Kan jeg spørre hvilken site(s) du reklamerer for Cresco på, og hvor mye trafikk de har?
 

Lucas Locke

http://p2part.com
At når jeg tar antall inntjente kroner (netto) og deler på antall klikk på sporingslenken, så er det alltid over 15 kroner.

Eksempel:

I mai er det fire dager jeg har promotert Cresco-kampanjene. Hittil har det ført til 261 klikk på kampanjen fra Cresco. Dette har utløst 9600 kroner i brutto provisjon. Trekker jeg fra 1/3 i forventet underkjenning sitter jeg igjen med en netto provisjon på 6400 kroner.

6400 kroner delt på 261 klikk gir en inntekt på i overkant av 24 kroner pr klikk.

Med andre ord svært godt betalt, etter mine preferanser.

Mvh
Bjørn Jarle


Hvor mange besøkende har man på en slik som tjener såpass mye?
 

picxx

Well-Known Member
Hvor mange besøkende har man på en slik som tjener såpass mye?

Utan at jeg vet, så tror jeg nok ikke dette er basert på noen stor internettside, men heller en veldig god, og målrettet, adwords kampanje.
 
Topp