Kjapp og trygg hosting for Wordpress

/css3pie/PIE.htc

Kassimaja

Geocacher
Ser at mange besøkenede på en del av mine wp sider forsøker å laste /css3pie/PIE.htc Hvilken fil er dette siden så mange vil h atak i den?
 

Gaasehud

Medlem
Det er fordi du kun har satt box-shadow med prefiks for webkit. Med -webkit snakker du bare til webkitlesere, som Chrome og Safari. Akkurat som at du noen ganger må sette -moz for Firefox. Opera bruker den opprinnelige box-shadow, akkurat som border-radius – altså uten en slik prefiks.

Sett derfor alltid inn alle, slik:
box-shadow:
-webkit-box-shadow:
-moz-box-shadow:


Det er en god vane, og så er du sikret at det funker i alle nettlesere. IE bruker da box-shadow gjennom CSS3 PIE.
 
position:relative; hjalp ikke.
Jeg glemte å nevne at det virker i IE når jeg kjører kompabilitetsvisning.

Om du bruker php-filer, kan det kanskje hjelpe å bruke PIE.php i stedet for PIE.htc, som includer PIE.php og angir riktig content-type:
"IE requires that HTC behaviors are served up with a content-type header of "text/x-component", otherwise it will simply ignore the behavior. "​
fra CSS3PIE.com

Om ikke det fungerer vet jeg ikke...
 

Gaasehud

Medlem
Er ikke sikker, jeg, altså. Har du noe spesielt stilark for IE, så kan det jo være dét, men ta heller en titt på linken til Lag-en-hjemmeside, guiden min eller bokpyren.com (hvor den brukes i blant annet header).
 
Topp