Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dårlige domener selges hehe

quicktech

Medlem
Jeg vil kvitte meg med følgende domener:

bobrasil.no
boibrasil.no
ferieibrasil.no
leilighetbrasil.no
norskjegerforum.no

Domenene selges enten samlet for 850 000 kr hvor man får strandleilighet i Brasil med på kjøpet, eller hver for seg, da unner gi-bud-prinsippet. Vet ikke helt hva som er mest interessant :p
 

clinton4

Medlem
Jeg vil kvitte meg med følgende domener:

bobrasil.no
boibrasil.no
ferieibrasil.no
leilighetbrasil.no
norskjegerforum.no

Domenene selges enten samlet for 850 000 kr hvor man får strandleilighet i Brasil med på kjøpet, eller hver for seg, da unner gi-bud-prinsippet. Vet ikke helt hva som er mest interessant :p

Litt mere info om leiligheten hadde jo ikke vært dumt å legge ved.
 

quicktech

Medlem
Hehehe! Den er grei, 87 kvadrat, 3 soverom, 2 bad, romslig stue og kjøkken i åpen løsning, panoramautsikt over havet. Bygget kalles av den grunn Sagi Panorama. 150 meter til uberørt strand hvor du kan vandre naken uten å være flau, fordi du har den stort sett fro deg selv. Milevis på milevis. Den befinner seg 90 km syd for Natal i Nord-øst Brasil, i en fiskelandsby som heter Praia do Sagi. Bilder her:

www.hawkbay.net/sagi.zip

Dårlig internett der. Derfor selger jeg den nå sammen med domenenavnene. Baj baj. Dette er ikke noe for de som liker å kode og surfe i stedenfor å bare slappe av hele dagen i 27 varmegrader hele året under lett bris fra havet, med pils til 3 kroner boksen.
 
Topp