Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dagbladet fjerner twingly på arkiverte artikler

picxx

Well-Known Member
Ser at dagbladet har begynt å fjerne twingly funksjonen på omtrent alle artikler som går inn i arkivet, så om du linker til dagbladet, bruk i det minste nofollow på linkene. :mad::mad:
 

picxx

Well-Known Member
Mener du at twingly fjernes i det øyeblikk dagbladartiklene går inn i dagbladets arkiv?

Hele twingly boksen fjernes når det blir lagt i arkiv, men har hørt etter at jeg skrev dette at det muligens bare er en javascriptfeil.
Ja, er oppmerksom på at det kun er en J/S link.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg prøvde å bruke twingly på et .info domene, men fikk ikke noen link i Dagbladet. Sperret mon tro?

Ja, tror det.
Kontakt primelabs og få dem til å legge deg til på whitelisten de bruker.
 

semb

Medlem
Hvordan funker det?

Hvordan fungerer egentlig twingly i forhold til dagbladet og evt andre sider?

Jeg har pinget RSS-feeden til bloggen min til Twingly. Vil dagbladet nå automatisk hente ut relevante blogginnlegg fra med dersom de har artikler om mer eller mindre samme tema?

Hvordan funker det i så fall? Eller må knytte bloggpostene mine manuelt opp mot spesifikke artikler?
 

picxx

Well-Known Member
Var akkurat innom dagbladet og kikket gjennom noen artikler.
For meg ser det ut som om de holder på å avvikle hele tjenesten.
 

picxx

Well-Known Member
ser ikke twingly på noen artikler nå... gone...
 

peterandrej

pensjonert moderator
er sikkert bare noen bugs for tiden, så det kommer sikkert tilbake. Men, synd om det forsvinner da dette var en fin mulighet for å få litt besøk til en side i startfasen for eksempel. Vi har nok misbrukt tjenesten litt, så om det forsvinner så skjønner jeg jo forsåvidt DB her.
 

picxx

Well-Known Member
Vi har nok misbrukt tjenesten litt, så om det forsvinner så skjønner jeg jo forsåvidt DB her.

Skjønner db, men ikke andre onlie magasiner. Føkkings egotrippere! Hva om flere (alle!) kunne installert twingly. alle på like vilkår! db har i det minste prøvd...de andre er bare egotrippere og jævla feige!!!
 

picxx

Well-Known Member
Twingly er j/s basert ja, men man bruker ikke twingly for å oppnå bedre SEO, man bruker det for direkte trafikk.

Har fått svar både fra primelabs/twingly og fra dagbladet at de har tekniske problemer, og det er derfor de ikke har widget'en på artikler mere. De håper imedlertidig å få rettet dette slik at det er opp og kjører igjen ganske så kjapt.
 
Topp