Kjapp og trygg hosting for Wordpress

De-indeksert fra norske google.no

picxx

Well-Known Member
Legger merke til at en av mine norske sider er tatt ut av (deindeksert) i google.no, mens den enda er indeksert på sider som google.com, google.co.jp, google.co.th,google.co.au etc.

Hva er dette for tull da??
 

Knut

Medlem
Har merket det samme selv for noen dager siden. Gikk fra nesten 17000 sider til 560. Nå begynner det å ta seg opp igjen. Faktisk fått inn igjen nesten 9000 sider.
 

picxx

Well-Known Member
Faktisk opplevd at flere og flere av mine NORSKE sider blir deindexert i google.no, mens alle mine engelske sider spretter opp som bare det (da i google.no).

Alle mine norske sider er fremdeles både indexert og ligger bra til SERP's på alle andre tld google sider.
Kanskje en av disse norske google folka som ikke liker meg?
Trenger jo ikke akkurat være rakettforsker for å finne frem til eier når man kategorisk kjører med åpen whois.
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor vill en Google admin banne deg kun i Norge? Det høres merkelig ut.

Tja, det høres rart ut... kanskje jeg enten truer siden hans/hennes, eller kroner blir mottatt litt under bordet... man vet aldri :)

Det jeg vet er at etter norskeplugins ble deindexert (som vel er rundt 7 mnd. sien nå) har det gått slag i slag med de fleste norske sidene mine (og særlig sider som omhandler reise). Men, sidene har aldri blitt deindexert på andre google tld's.
 
Topp