Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DEAL EXTREME - ufattelig dårlig

Tonny Kluften

Administrator
Tenkte jeg bare skulle komme med en generell advarsel mot å bruke Deal Extreme (dealextreme.com eller liveshipment.com) slik at andre enn meg slipper å kaste bort tiden på dem. Har brukt Deal Extreme til dropshipping nå i noen mnd og det fungerer ikke i det hele tatt.

- Leveranser tar ofte 1 mnd eller mer.
- Ofte kan de ikke levere varen i det hele tatt, det får du ikke beskjed om.
- De avslår alltid å betale tilbake penger betalt for varer de ikke kan levere.
- Hvis man sender supportforespørsel svarer de kun på et spørsmål hvis det er flere i henvendelsen.

Så som dere skjønner så går det ikke an å bruke Deal Extreme eller liveshipment.com (ordreavdelingen deres for dropshipping), til noe fornuftig i business. Kundene som venter på varene blir både sinte og frustrerte og det skjønner jeg veldig godt.
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Har dessverre samme erfaring med Dealextreme. Ventet i flere måneder på en forsendelse tidligere i år, og det holder ikke mål!
 
Jeg har hatt blandede erfaringer med DE. En gang gikk det under en uke fra jeg bestilte, og en annen gang 5 uker. Så jeg vet ikke jeg hva de gjør, om de samler og mange og så sender de?
Å drive business med dropshipping derfra kan jeg ikke tenke meg er det beste nei. Å kjøpe noe i en nettbutikk her i Norge ( som driver med dropshipping ) og så må du vente i 1 mnd er jo uholdbart.
 

zapotek

Medlem
For å snu spørsmålet litt på hodet: Jeg klarer ikke å forestille meg at det går an å drive droppshipping med en leverandør som befinner seg på andre siden av kloden på en knirkefri måte....
 

hvaer

Medlem
Selv handler jeg aldri via DX lenger, men bruker stort sett miniinthebox.com(lightinthebox.com) eller eller aliexpress.com
 

Mats1

Medlem
En leverandør jeg er veldig godt fornøyd med er Focalprice.com - kjapp levering (tar ofte under 1 uke!) :)
 

Soufian88

Medlem
En leverandør jeg er veldig godt fornøyd med er Focalprice.com - kjapp levering (tar ofte under 1 uke!) :)

Halla. Ser her at de tilbyr gratis frakt på alt, men står leveringstid mellom 7-15 dager, er det med gratis frakt du har fått leveringen på under en uke eller? Tenkte bare å spørre for sikkerhets skyld;)
 

Maggern

New Member
Erfaringer?

Er det noen som har erfaringer med drop shipping hos lightinthebox.com, miniinthebox.com eller focalprice.com?

mvh
M.
 
Topp