Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dedi server

onlyme

New Member
De er vel greie de du hoster oss, er det ikke hostgator? Den listen trenger ikke være så bra oppdatert. Vet de henger en del der. Burde vært kryssjekket.

Be heller supporten ta en titt på om du har nok ressurser, ellers vil de sikkert gjøre noe med det. De har vel dedikert der også?
 

onlyme

New Member
Hva er problemet ditt? Hostgator klarer relativt store mengder trafikk selv på sine shared kontoer. Og 86 domener er ikke mange på en shared server. Det er heller få.

Jeg er uenig med deg, og jeg har lov til å være uenig, men det kan godt hende du har rett. Har aldri opplevd å ligge på share med mer enn 20 sider. Nå ligger jeg på share med 5 sider et sted.
 
Er fornøy med Hostgator, men har lyst på en host som ligger litt nærmere Norge siden alle webstedene min er på norskt. Trenger nødvendigvis ikke ligge I NORGE.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg er uenig med deg, og jeg har lov til å være uenig,

Nopes...koster 750.- å være uenig med en admin på WF... det, eller sign opp en konto hos DH med koden fra WF....

-

-

-

-

-

om du tror på det jeg skrev over bør du selvsagt ikke slutte i jobben din for å satse fulltid online, lol----
 
Hva med solidhost.no?

De er dyre. Men har vært i kontakt med dem.

Jeg har lyst på managed hosting med cpanel og fantastico siden jeg ikke har tid til å lære meg å sette opp blogger o.l selv,og det er jo umulig å finne en host i europa som ikke tilbyr cpanel som har fantastico ink? (oh jo jeg greier å sette opp en webside uten fantastico, men jeg gidder ikke å gjøre det selv)

Vært i kontakt med theplanet og fikk tilbud på denne:
Xeon 3040 Dual Core 1.86GHz
+ Single Processor Dual Core
+2GB RAM
+ 1x 250GB SATA Drive
+ cpanel/whm/fantastico
+ RedHat Enterprise 5 Linu
+ managed security
+ 5 IP Addresses
+ 1500GB Monthly Transfer
+ 100mbps Uplink
$0 Setup / $196.50 Per Month


Noen som kan slå dette? tror ikke det nei.
 

SolidHost

Medlem
Kan ikke se at du har vært i kontakt med oss angående en dedikert server, så jeg kan ikke helt skjønne hvor du har det i fra at vi er dyre? (Skal selvfølgelig ikke se bort fra at noen hos oss ikke har lagt inn din henvendelse i våre systemer).

Send en e-post til vår salgsavdeling så tror jeg nok at vi skal klar å matche dette tilbudet og inkludere cPanel og fantastico til deg ;)
 
Topp