Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Del eller like - Facebook?

Dag Frogner

Supermedlem
På en nettside, hva tror dere er best å bruke når det gjelder integrering med Facebook? En "like"-knapp hvor det kommer opp "Dag Frogner liker en lenke" med et lite bilde og en link, eller "del", hvor det kommer opp en link, men med mer tekst og muligheten til å kommentere.

Den siste varianten er jo større, altså tror jeg fler legger merke til at en venn har delt noe, samtidig som man får muligheten til å kommentere.
 
Sist redigert:
Hei,
jeg vil tippe at en "like"-knapp fungerer best. Enkelt å greit for at folk blir latere og latere.
Er du innom en nettside og ser et bilde eller artikkel du liker er det bare et klikk med musen så forteller du at du liker den og du viser det til andre.
Men skal du begynne å kommentere blir det mye mer jobb. Det er værtfall det jeg tror da :)
 

picxx

Well-Known Member
"Send" knappen er jo grei.
Da kan jo de som liker siden sende direktemelding til andre brukere, noe som ofte faktisk blir lest i forhold til andre alternativer.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har sett at den "liker"-knappen jeg har nå fungerer slik, men bare når man skal til å klikke "liker". Da kommer det opp "Legg til kommentar", men nå etter at jeg har klikket "liker", får jeg ikke opp dette valget.

Vet du om en variant (til WP) hvor man kan kommentere også etter at man liker?
 
Topp