Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Design selges *gaming*

blackn

New Member
Hei!


Sted: Norge
Innlegg: 1

Selger design *gaming*
Hei!

Dette er et unikt design som jeg kun selger et av.

Du vil motta .psd filen
Du vil få 100% rettigheter

Bilde:
i138735_GamerRealm.png




Gi bud

Lagt til av The-Pixel:
Hello,

I'm still interested in selling my gaming template.Below I've provided a link, whats included and a price. I would be willing to sell that original Photoshop File (PSD) that was used to create the templates for an extra $70.00 USD. If you have any questions please feel free to contact me via e-mail wheaton.lindi@gmail.com or add my msn lindiwheaton@hotmail.com Thank you and enjoy!


Gamer Realm
URL: http://www.the-pixel.com/Portfolio/GamerRealm.png
Includes: Index page, images folder and blank header
Price: $150.00 USD
 
Sist redigert av en moderator:

Keanu

Geek
Jeg antar det kun er PSD du selger, og at CMS derfor er uvesentlig(?)

Du bør nok legge ut bilder av designet for å skape interesse, eller i det minste opplyse mer om designet (hvilket spill, konsoll, plattform, mmo etc).
 

peterandrej

pensjonert moderator
En annen ting er at du kanskje bør si noe om hvor mye du forventer å få for dette. Snakker vi 100kr? 1000kr? 10000kr?

Forøvrig står det noe copyright-greier i footer ser jeg. The-pixel LLC. Er dette ditt firma eller hva? Man overtar alle rettigheter til designet, sant? Så den saken er grei.

Hvem har laget dette forresten? Du?
 

picxx

Well-Known Member
Har akkurat kontaktet Lindi Wheaton, som er eier av The-Pixel LLC, så får vi se.
Tviler ikke på intensjonene til trådstarter, men med en annen "hendelse" friskt i minne er det bedre å være føre var.

Beklager til trådstarter om dette faktisk er et custom laget design som er gjort på oppdrag fra deg, men intensjonene er gode.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Synes dette virket mistenkelig faktisk - uten at jeg dermed vet at trådstarter bare har tatt et gratis template fra nettet for å selge det, men jeg lurer på det. Fordi:

1. custom design har sjelden credits av den typen i footer
2. trådstarter har ingen andre innlegg enn dette på WF. Kan ikke vise til portefølje, kontaktinfo, osv.

Ville iallefall ikke betalt for det der i og med at det kan jo være at trådstarter har "stjelt" det, og kanskje får du som kjøper problemer i forhold til de egentlige eierne av designet i ettertid.

Men, jeg vet ingenting om trådstarter eller designet, så dette er bare noe jeg mistenker. Beklager til trådstarter om jeg tar feil i denne saken.
 

picxx

Well-Known Member
1. custom design har sjelden credits av den typen i footer
2. trådstarter har ingen andre innlegg enn dette på WF. Kan ikke vise til portefølje, kontaktinfo, osv.

Jeg har vært i kontakt med designeren av dette themet, og kan ikke si jeg ble så veldig mye klokere utav det, men kan legge ut det av info jeg fikk fra designeren, så har jo evt. trådstarter selvsagt lov til å komme med sin egen versjon, da det er sjelden man får se et helhetsbilde av kun en side av en sak.

This guy did contact me asking about freelance work and wanted me to do a gamerish site mock-up. I had no problem doing this. Then he didn't like the fact I wouldn't take my copyright off. I told him I would only take the copyright off if he payed for my design. I guess he didn't like that because he hasn't talked to me sence. I created this design yesterday I have the original Photoshop file if you need proof.

Høres ut som om han har bestilt noe, fått overlevert en .psd fil og ikke betalt for det. Det vil vel si at han selger et design som han selv ikke sitter med rettighetene på.

Nå skal det sies at designeren selv fremdeles var intressert i å selge dette themet, så om det er noen som er int. i dette kan de sende meg en pm så skal du få kontaktadressen av meg.
 

blackn

New Member
Hei!

Vil bare si at dette er noe jeg og freelanceren har misforstått.

Poenget var at hu ville selge akkurat dette designet, så tenkte da jeg skulle prøve og hjelpe litt til for og være grei (god start). Etter sånn jeg forstod det, virket det helt greit og legge ut salget på et forum, noe det ikke var. Fikk også beskjed om at hun ikke trengte hjelp idag. Så er litt forvirret selv.

PS: Har ikke mottatt PSD fil eller noe i det hele tatt av designet (utenom bilde).

Uansett så har jeg nå snakket med hun og ordnet opp i misforstålsen.


Så ser helst at bilde av designet blir slettet.
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Synes vi skal la nåde gå for rett og slette tråden etter trådstarters ønske. Det var visst ikke interessant å selge themet likevel, og det er en ærlig og grei sak.
 

The-Pixel

New Member
Hello,

I'm still interested in selling my gaming template.Below I've provided a link, whats included and a price. I would be willing to sell that original Photoshop File (PSD) that was used to create the templates for an extra $70.00 USD. If you have any questions please feel free to contact me via e-mail wheaton.lindi@gmail.com or add my msn lindiwheaton@hotmail.com Thank you and enjoy!


Gamer Realm
URL: http://www.the-pixel.com/Portfolio/GamerRealm.png
Includes: Index page, images folder and blank header
Price: $150.00 USD
 
Topp