Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Det er hosten sin det(?)

Dseller

Medlem
Jeg snakka med en som heter Dan fra EZPZ hosting, der jeg blant annet nevnte at jeg hadde kjøpt et nytt domene som jeg skulle bytte ut. Selv om jeg ikke ba han flytte nettsiden fra domene1.no til domene2.no så gikk det 10 minutter så sa han at han hadde flyttet alt fra det gamle domenet til det nye.. så da slapp jeg den jobben selv :cool:

Har lest fler ganger her på forumet at det ikke er lett og bytte domene navn om du ikke veit hva du driver med.

Hadde hosten din gjort det samme, eller har EZPZ jævlig bra kundeservice?
 

Ståle

Medlem
Vet ikke om jeg hadde syntes det var så veldig bra kundeservice hvis hosten min hadde flyttet alt av innhold fra et domene til et annet, UTEN at jeg har bedt om det. Er en del som bør tenkes på med tanke på seo etc, som man bør ha klargjort på forhånd. (redirects etc)

Ellers så er det ikke så fryktelig vanskelig å peke et nytt domene til serveren, så lenge alt av innhold skal ligge på samme server og mappe. :)
 

Dseller

Medlem
Vet ikke om jeg hadde syntes det var så veldig bra kundeservice hvis hosten min hadde flyttet alt av innhold fra et domene til et annet, UTEN at jeg har bedt om det. Er en del som bør tenkes på med tanke på seo etc, som man bør ha klargjort på forhånd. (redirects etc)

Ellers så er det ikke så fryktelig vanskelig å peke et nytt domene til serveren, så lenge alt av innhold skal ligge på samme server og mappe. :)

han ba meg faktisk bekrefte at han skulle gjøre det. Men greie var at det var HAN som spurte meg om han skulle gjøre det og ikke omvendt.
¨
Er en del som bør tenkes på med tanke på seo etc, som man bør ha klargjort på forhånd. (redirects etc)

Hva mener du med det?
 

Ståle

Medlem
han ba meg faktisk bekrefte at han skulle gjøre det. Men greie var at det var HAN som spurte meg om han skulle gjøre det og ikke omvendt.

Da er det jo supert :) Flott med hoster som gir god support. Og det viktigste er jo at DU føler at du fikk god support :)

Hva mener du med det?
Skal man skifte domene, så vil man ofte miste rangeringen man har i ulike søkemotorer. Iallefall en stund. For å "forhindre" dette så kan man lage redirects, som redirecter de gamle url'ene til de nye.

Eks.
Du har en side som heter domene1.tld/dette_er_en_side_som_får_my_trafikk.html
Du setter så er 301 redirect på den til den nye adressen hvor det samme innholdet nå ligger. fks domene2.tld/dette_er_en_side_som_får_my_trafikk.html

:)
 

Dseller

Medlem
Da er det jo supert :) Flott med hoster som gir god support. Og det viktigste er jo at DU føler at du fikk god support :)


Skal man skifte domene, så vil man ofte miste rangeringen man har i ulike søkemotorer. Iallefall en stund. For å "forhindre" dette så kan man lage redirects, som redirecter de gamle url'ene til de nye.

Eks.
Du har en side som heter domene1.tld/dette_er_en_side_som_får_my_trafikk.html
Du setter så er 301 redirect på den til den nye adressen hvor det samme innholdet nå ligger. fks domene2.tld/dette_er_en_side_som_får_my_trafikk.html

:)

Siden jeg hadde domenet på før hadde jeg ikke gjort noe seo på alt jeg hadde gjort var å legge inn produkter uten beskrivelse. +at siden var i maintenance mode så jeg tror jeg lå på sissteplass på alt uansett.

Siden har ikke vært publisert i 1 minutt engang så jeg har ikke hatt noe trafikk
 

Tony J

Alle skal få
Pro Isp har hjulpet meg ut over det vanlige med flytting av server, innhold og domener. Har man et bra kundeforhold er jeg sikker på at en god tilbyder går noen ekstra skritt for å hjelpe en kunde :)
 

Dseller

Medlem
Pro Isp har hjulpet meg ut over det vanlige med flytting av server, innhold og domener. Har man et bra kundeforhold er jeg sikker på at en god tilbyder går noen ekstra skritt for å hjelpe en kunde :)

Skulle gjerne ha brukt et norsk webhotell men det som er så synd at at man MÅ betale hele summen med engang.

Liker å betale hver mnd jeg. :eek:
 

Tony J

Alle skal få
Ved å velge Pro Isp kan du velge å betale årlig eller hver mnd. Mulig de kan tilpasse etter behov også. :)
 

Travellingman

Nettgrunder
Skulle gjerne ha brukt et norsk webhotell men det som er så synd at at man MÅ betale hele summen med engang.

Liker å betale hver mnd jeg. :eek:

Huh :confused: Koster jo ikke mange hundrelappene for et webhotell pr år?

På Host1 kan du ihvertfall faktureres kvartalsvis, 87,00 NOK for det billigste, det har du vel råd til :D
 
Topp