Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Din RSS-feed på min blogg?

TorsteinO

Art Director & grunder
Etter veldig gode resultater med Juiced's feed på hottie slenger med leppa (dagbladet-horebloggen min), tenkte jeg at jeg skulle tilby dette til andre også.

I utgangspunktet har jeg tenkt å beholde juicedfeeden under den plassen jeg selger, med 10 saker fra hver, men er du hypp på å kun ha din feed der, inkludere litt ingress, eller kanskje kjøre 20 poster istedet for 10, så er jeg åpen for det også, så lenge budet ditt reflekterer det.

Jeg kommer til å skrive saker på denne bloggen minimum 4-5 dager pr uke, så har du de rette overskriftene bør det bli en god del besøk til deg også. Jeg har testet det litt med Juiced, og på en dag med ca 600 besøk har det blitt ca 50 videre til Juiced (i følge GA).

Er litt usikker på hvor mye jeg kan ta for dette, så jeg tenkte å rett og slett ta en budrunde, send PM eller mail til post@opperud.com

I første omgang kan vi også godt si en 2 ukers periode som minimum, men på sikt er jeg mer interessert i en mnd av gangen for å slippe for mye fakturering i hytt og pine.

PS: drit i skambud... setter heller opp juicedfeeden med ingress også enn å selge meg alt for billig ;)
 

picxx

Well-Known Member
Ettersom det er trafikk du selger... er det slik at bloggen har et snitt på 600 besøkende om dagen.

Er du int. i byttehandler istedet for hard cash.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Godt poeng.

Tjah, et snitt på 600 er vel kanskje litt optimistisk foreløpig, spesielt siden jeg ikke skriver poster absolutt hver dag, så si 450 i snitt, det dropper voldsomt med en gang jeg ikke skriver et innlegg.

Da har jeg riktignok ikke i det hele tatt begynt å promotere den noe annet sted enn hos dagbladet, bør vel ikke være så vanskelig å få den litt mer opp med litt submitting til bloggrevyen++.

Byttehandel kan nok også være interessant, men da må det nesten bli med juiced-feeden istedet.
 
Topp