Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Diskusjon om Dcvhost / dcvhost.no

clinton4

Medlem
Jeg vil også slenge til at jeg er en meget godt fornøyd dcvhost kunde. Det var en del 503 trøbbel for et par månder siden, men ser ut til å ha blitt ordnet.
 
Okei, her har det vist kommet mye rart.

Jeg vil gjerne gi dere mine egne synspunkter på dette med Dcvhost.

Som tidligere aktiv IRC- og for den del forumbruker, vet jeg godt av personen bak dcvhost sånn sett. Om vi skal sammenligne Dcvhost med _MANGE_ andre hostingfirmaer (hvor jeg ikke ønsker å oppgi navn), vil jeg tilføye noe hvertfall _jeg_ oppfatter som en viktig faktor for hele greia, nemlig kompetanse.

Greit nok at dcvhost drives av kun èn person, men for å si det mildt, så er ikke dette hvilken som helst person. Bak dette firmaet sitter en veldig, veldig kompetanserik person - ikke bare som "firmaeier" men også som programmerer. Så vidt jeg har fått med meg, er dcvhosts kontrollpanel programert av eieren selv. Noe SVÆRT FÅ andre hostingfirmaer gjør. De fleste har de standard kontrollpanelene man gjerne får møte igjen hos veldig mange andre hostingfirmaer.

Derfor vil jeg påstå at dcvhost byr på mye mer kompetanse innenfor sitt budskap, enn faktisk de aller fleste andre hostingfirmaer i norge. Skyt meg dersom jeg tar helt feil, men jeg vet hvertfall at det finnes utallige "jalla-byråer" som tilbyr webhotell. Dcvhost er på ingen måte en av disse.

Dcvhost bygger opp seg selv. Det synes jeg det står respekt av.

- I tillegg tørr jeg påstå at Dcvhost har avbekreftet påstander om reseller-host med det han nå har svart.

Som en konklusjon, vil jeg anbefale Dcvhost på det sterkeste. Ved valg av Dcvhost får du et trygt og sikkert webhotell for din nettside, og ikke minst; En kompetanserik leverandør.
 
Sist redigert:
Topp