Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dollarkursens utvikling

picxx

Well-Known Member
Noen som forresten vet om et troverdig sted man kan hente valuta data fra? Tenkte å lage en verktøy som daglig måler valutaverdier, slik at man får en graf man kan se tilbake på. Om det ikke allerede finnes noe fancy da?

xe.com og oanda.com er vel de som brukes mest på web.
Disse har heller ikke noen gratis api(oanda brukes vel mye av forex sider, så de er passelige dyre mener jeg å huske), men de har gratis "bokser" man kan legge inn på siden, men regner med det ikke var det du ønsket?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Her hos meg er kursen

100$ : 486,29DKK
100NOK : 95,09DKK

Euro kommer nok til å være stabil i lang tid og det vil helt klart være mer fordelaktig på nåværende tidspunkt å drive handel i Euro - og da spesielt på inntektssiden for oss som driver på web.
Heldigvis er det mange som har Euro i sine programmer slik at det er litt mer stabilt og enklere å forutse inntekter i lokal valuta!
Enda bedre ville det jo vært om de skandinaviske landene og UK gikk over til Euro også....
 

neXon

Medlem
Skremmende at mye av oljefondet ligger på dollaren.

Men dollaren kommer til å synke lenger ned. Hvor langt er uvist.
Jeg tipper 3 vertfall :D
 

Gomlers

Member
Husker jeg kom hjem som førstereis på en cruisebåt jeg jobbet på da jeg var 18. Faktisk ikke mer enn 8-9 år siden.

Vi fikk hele lønna ut i cash, og jeg reiste hjem med noe over $9.500 - Husker at dollaren faktisk var helt oppe i 9.4 da jeg vekslet inn, hadde det vært i dag med utg.punkt på 5.4 hadde jeg "tapt" 38.000,-

Helt vanvittig hvor mye penger det egentlig er snakk om selv om det bar skiller et par tre kroner...
 

neXon

Medlem
Ahhh... Reiser til LA på Torsdag... Er digg å reise når dollarn er så lav!

:)

Vi får håpe at du ikke havner i en av FEMA konsentrasjons leirene de har…hehe.
Over 600 stykk av dem nå. En av leirene har en kremeringsovn som ta 26000 mennesker i timen.

Noe er på gang, og det er ikke bra.

Google it, om dere ikke tror meg :)
 
Sist redigert:
Topp