Kjapp og trygg hosting for Wordpress

domene.shop

barentshavet

Active Member
Siden vi har fått så mange nye toppdomener er det kanskje greit at noen begynner å ta i bruk disse òg. Ellers så vil de jo ikke ha noen som helst verdi inn i fremtiden, hvis folk ikke kjenner til at det faktisk er toppdomener som heter .shop etc.

Forestill deg en ikke-teknisk anlagt bruker som får beskjed om å gå inn på "zalando.shop", det er ikke sikkert man umiddelbart assosierer det med en URL. Så jeg er utelukkende positiv til at noen tør å ta denne retningen.
 

Steve Cash

Medlem
Jeg måtte jo sjekke om barber.shop er ledig. Domene.shops søk sier at det er et premiumdomene som ikke er tilgjengelig hos dem, hva nå det må innebære. Men ettersom de kom med .shop for et par dager siden må det da være en del ledige .shop å finne for den som driver i gamet.
 

zapotek

Medlem
Firefox huska ikke påloggingen siden det var et nytt domene, så da brukte jeg 30 sekunder på å få nytt passord...

Spørs om mange har gitt akkurat denne tilbakemeldingen... For nå står dette å lese:

"Tips: Dersom du har satt opp nettleseren din til å huske brukernavn og passord for innlogging hos oss, så kan du fremdeles gå inn via www.domeneshop.no for å slippe å taste inn brukernavn og passord på nytt."

https://www.domeneshop.no/status?id=560
 
Topp