Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop har gjort det enklere for .no reg.

OldHP

Medlem
Istedenfor å faxe eller skrive ut, signere og scanne så kan man ved et klikk akseptere betingelsene for .no domener så man sparer en god tid på dette. Endelig sier jeg bare.
 
Endelig, mange ganger at jeg har vegret meg for å registrere et domenet fordi jeg måtte skrive egenerklæringen ut, signere og scanne inn.
 

Tony J

Alle skal få
Endelig, mange ganger at jeg har vegret meg for å registrere et domenet fordi jeg måtte skrive egenerklæringen ut, signere og scanne inn.

Ironi? Det tar jo bare 1 min å gjøre det. Og har det ikke vært vanlig praksis for de fleste bedrifter?
 
Blir det så mye enklere da? Mener jeg leste at man etter å fylt ut dette skjemaet laster ned en zip fil som man deretter må sende til registraren igjen (leste det hos Norid)

Det beste hadde vært om man signerte med Min ID eller tilsvarende.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Har akkurat bestilt et nytt domene med denne funksjonen, og det er kun en avhuking hvor du bekrefter domenet og at du er den som har signaturrett på vegne av selskapet som har bestilt domene. Kvittering på avgitt egenerklæring kom da på e-post etter jeg hadde avgitt den.
Super effektivt og godt for oss som driver i en papirløs hverdag uten fax, scanner og printer...
Synes dette fungerte veldig godt! Skal bli spennende å se hvor lang tid det tar før jeg får bekreftelsen fra Norid om at det er registrert!
 

Bjørnar

Gründer
Funka grisefett. Får en link av Domeneshop, til en html-erklæring, og deretter hukke av en boks for å godta, og deretter trykke på "Send".

Sava.

Edit:
Slik gikk det:

11:12 - Ordebekreftelse
11:12 - Egenerklæring
11:13 - Kvittering på avgitt egenerklæring
11:15 - Domenet registrert
 
Sist redigert:
Ironi? Det tar jo bare 1 min å gjøre det. Og har det ikke vært vanlig praksis for de fleste bedrifter?

Jeg har scanner stående rett bak meg, men det tar det er ork. Og det er faktisk flere domener jeg aldri har registrert på grunn av at jeg måtte levere inn egenerklæringen. Spesielt før jeg hadde scanner.
 
Topp