Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop

Er det bare meg eller er det flere som oppleverer MØKKADÅRLIG service fra Domeneshop?

Bruker helst Host1 men har noen domener hos Domeneshop. Det var ca. 3-4 dager å få svar. Og når du først får svar er det halvdårlig som man ikke skjønner noe av. Så går det flere dager igjen.:(:confused:
 

Bjørn

Domenespekulant
Også meget godt fornøyd med både priser og servicen der! Har en annen host som er litt raskere å svare ja, men alt i alt er jeg meget fornøyd med dem.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
I det siste har jeg blitt nokså utilfreds med å flytte domener til DS. De skal på død og liv få eksisterende registrar til å klikke på en lenk i eposten de sender ut, og kommer du med AUTH-INFO er det ikke godt nok.
 

cec1973

Medlem
Aaaah, jeg får ikke kontakt med folkene! Har prøvd å ringe flere ganger, men får beskjed om at det ikke er noen som svarer og blir kastet ut. Har også sendt e-post, men får heller ikke svar der. Nå er det riktig nok bare to dager siden jeg tok kontakt, men <sukk>, skulle gjerne hatt kontakt... (Dagens hjertesukk.. :) )
 
Aldri vært i kontakt med kundeservice, trenger det rett og slett ikke ettersom jeg kun har domener der og alt kan gjøres selv.
 

cec1973

Medlem
Jeg har heller ikke trengt å ha kontakt emd de i lppet av 16 år, men det viste seg at jeg hadde en regning som var oversett, som jeg fikk betalt. Problemet mitt er at beløpet jeg betalte var feil (det gikk så fort at jeg bare så beløpet før moms, og utelot derfor momsen... ) og nå fikk jeg mail om at vil legge ned domenet. Jeg vet, min dustefeil, men det kunne jo vært greit om de hadde gitt meg beskjed om at det manglet 24 kroner da... :)
 
Problemet er at de ikke har peiling når de svarer. Flere ulike beskjeder. Først får du et svar i tlf, så kommer en mail med noe helt annet.

Heretter er det kun Host1 for vår del.
 
Topp