Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Drømmer du om egen nettbutikk?

ChrisE

Medlem
Jeg har den siste tiden satt opp egen nettbutikk, samt hjulpet venner med det samme. Da jeg har bygget opp kunnskap og nettverk, så ønsker jeg å selge mine tjenester. Mange drømmer om å selge på internett, men få har de tekniske kunnskapene som trengs for å sette opp en komplett nettbutikk. Dette er noe av det jeg kan hjelpe deg med:

- Registrering av foretak
- Bestilling av domene og webhotell (Avhengi av størrelsen på nettbutikken, så finner vi riktig løsning.)
- Installering av Magento
- Norsk oppsett (språk, kundeeposter, osv)
- Installering av mal(template) (+ 600-1500,-). Dette inkluderer hjelp til å finne en mal (template) som passer din produktkategori
- Oversettelse av e-post maler (e-post meldingene som blir sendt ut til kunder ved bestilling, salg og frakt).
- Opplæring i basic Magento bruk(legge til produkter, kategorier osv.)
- Hjelp til å finne betalingsløsninger som passer din nettbutikk (VISA/Mastercard: Med mindre du velger Paypal, så kommer det en registreringsavgift og månedlig avgift. Faktura: Vi finner en fakturaløsning du blir fornøyd med. )
- Installering av betalingsløsning
- Registrering av Google Adwords (Dette inkluderer hjelp med å sette opp din første annonse)
- Installering av Google Analytics

Nettverk:

- Om det er ønskelig så setter jeg i kontakt med profesjonell markedsfører som er ekspert innenfor internettmarkedsføring.
- Vi har kontakt med en fotograf i Oslo som kan ta (rimelig) produktbilder.
- Affiliate nettverk

Da dette blir mitt første oppdrag og jeg ønsker å bygge opp en portefølje så tilbyr får min første kunde alt dette for så lite som 2499,- eksl. MVA. Send meg en melding for referanser og mer informasjon.
 

ChrisE

Medlem
Jeg kan legge inn extensions for kunden uten ekstra betaling. Da er det en forutsetning at den er gratis. Eller så må kunden betale prisen for selve extension.
Referanse: Mywatch.no - Kjøp en elegant klokke til en god pris
Jeg har også satt opp en annen nettbutikk, men må bare få godkjenning av eier før jeg bruker den som referanse. Jeg jobber også med å sette opp en ekstra nettbutikk for å ha mer å vise til. Grunnen til at jeg har satt prisen på tjenesten såpass lavt er rett og slett det at jeg må bygge opp en portefølje.

Noe jeg burde ha med i hovedinnlegget er at kunden ikke betaler før han er fornøyd.
 

MortenHake

Medlem
Dette kan være veldig farlig, spesielt når du bruker det i markedsføringen..
Folk kan endre oppfatning og krav uten forvarsel og du sitter igjen med sorte Per, så jeg ville vært litt forsiktig.

Ja, det er bedre å jobbe med pengene tilbake garanti. minst 30 dager.
 

rottmann

New Member
ChrisE

Hei ChrisE , hvor du en er ?

Vil gjerne ha kontakt med deg , da jeg har endel prosjekter som kan trenge hjelp på flere plan angående dette du skrev om at du ønsker å jobbe med å skreddersy nettsider på bestilling og det praktiske rundt dette .

Kontakt meg på Robikall@gmail.com når du leser dette så ser vi om vi kansje har greie planer som kan passe for deg og meg . Ps - flere Magento nettbutikker
 
Sist redigert:
Topp