Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DreyerMedia - kudosspammer?

Gomlers

Member
Så punkt 9 på den lista her, og visste ikke helt om jeg turde å le.
Er det greit å le LITT Dreyer?

10 Garanterte Måter for Topp Plassering på Kudos | Black Hat SEO

  • 1. Skriv om hvor aldeles fortreffelig Windows Vista er - eller om du er en håpløs Mac-fetisjist som ikke vet bedre og som foretrekker å sløse vekk penger på Apple-produkter, hvor aldeles redselsfult det er.
  • 2. Skriv en Topp 10 eller Topp 100 liste - Disse er garantert å havne på topp uansett hva du skriver om.
  • 3. Skriv om Global Oppvarming - Gjerne om protesterende snømenner.
  • 4. Skriv om hvor håpløs Internet Explorer er, gjerne samtidig som du skriver om hvor utrolig bra FireFox er
  • 5. Skriv om Kudos - Maken til narsisistisk, navlebeskuende nettsted skal du lete lenge etter. Jeg er overbevist om at folk sitter forran pc’ene sine og sier “Fy faaan, en sak om Kudos! Så vanvittig bra! Lite jeg skal gi Kudos til den ass!”
  • 6. Kom med aldeles hinsides statistikker som du overhode ikke kan dokumentere - Slike poster har totalt sett fått 3184 stemmer siden Kudos ble startet.
  • 7. Fornærm så mange personer og grupper som over hode mulig - Hvis du ikke har gjort halvparten av dine lesere drit-sure før de har kommet halvveis i artikkelen er det antageligvis fordi du ikke har baller nok eller er for dum til å finne ut hvordan.
  • 8. Skriv om i1.no, DiggDet, Oregano, uberst eller andre talentløse Kudos-kloner. Referer til Punkt 7 og Punkt 5 når du skriver artikkelen din.
  • 9. Studér sakene til DreyerMedia - Dette er den desidert største Kudos-spammeren og nærmest alt han skriver om havner på topp. Skriv om de samme sakene samtidig som du benytter deg av Punkt 2, Punkt 5 eller Punkt 7.
  • 10. Skriv en “Hvordan” gjøre et eller annet - Folk er late og vil ha alt servert med teskje. Tittelen må appellere til folk med kronisk ADHD, konsentrasjonsvansker og sterkt svekket korttidsminne ellers vil de færreste lese artikkelen din, og i hvertfall ikke gi den Kudos.
 

picxx

Well-Known Member
Jo, posten er morsom den, mens selve siden vel er gått fra å være en middelmådig informasjonskilde innen søkemotoroptimalisering til å bli en tro kopi av SE spam cops....
De gutta der er ikke helt gode..lol :D
 
Topp