Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Drop shipp nettbutikk med flere leverandører!

Duper

Medlem
Hvordan kan man håndtere flere leverandører i en nettbutikk ?
hvis en kunde kjøper 2 varer, 1 vare fra ulik leverandør. hvordan i guds navn kan man få bokført dette på en bra måte.

det blir jo faktura rot uten like. bruker paypal og dibs om noen dager.
greit med det som blir registrert som et salg og går rett inn i regnskpas programmet. men så kommer leverandør fakturaene inn i bilde ?
 

spikre

peterhamre.no
Nå har jeg vridd hodet i 5 minutter. Jeg forstår ikke hva du spør om ...

Du spør først om "Hvordan kan man håndtere flere leverandører i en nettbutikk ?" Er det dette du lurer på?
I så fall må du spesifisere; er det regnskapsmessig, i forbindelse med levering, eller hva (...) ?
Hva har betalingsformidlerne dibs og paypal med spørsmålet å gjøre?
 

skruf

Medlem
Altså, du får jo en bestilling fra kunden på de 2 varene og sender han faktura som regnskapsføres som salg.

Også kjøper jo 1 vare fra hver av leverandørene og får 1 faktura fra hver av de som du fører inn.

Det blir jo ikke noe forskjell selvom du dropshipper.
 

Duper

Medlem
Nå har jeg vridd hodet i 5 minutter. Jeg forstår ikke hva du spør om ...

Du spør først om "Hvordan kan man håndtere flere leverandører i en nettbutikk ?" Er det dette du lurer på?
I så fall må du spesifisere; er det regnskapsmessig, i forbindelse med levering, eller hva (...) ?
Hva har betalingsformidlerne dibs og paypal med spørsmålet å gjøre?


oi oi :) regnskapsmessig da vettu
 

Duper

Medlem
Altså, du får jo en bestilling fra kunden på de 2 varene og sender han faktura som regnskapsføres som salg.

Også kjøper jo 1 vare fra hver av leverandørene og får 1 faktura fra hver av de som du fører inn.

Det blir jo ikke noe forskjell selvom du dropshipper.



sant. men det blir enda mer å bokføree :-D
 
Topp