Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Drop Shipp!

Duper

Medlem
Noen som vet om noen bra selskaper som driver drop shipp fra kina, som har tilbehør til iPhone, Smykker og Gadgets ?

Sider som gir bort bilder av produkter :)
 

picxx

Well-Known Member
Glem "drop ship"... ta kontakt med vanlige nettbutikker som selger de produktene du er ute etter. Langt de fleste inngår mer enn gjerne en dropshipavtale med deg.
 

river

Medlem
Prøv chinavasion.com

De har mange kule produkter med gode bilder og video og spesaliserer seg på Dropshipping.:)

Jeg har tidligere kjøpt en del varer fra dem og det er trygt å bestille fra dem.
 

picxx

Well-Known Member
Finnes det noen som har akkurat samme opplegg som chinavasion.com, men som har husholdningsartikler og lign. (ikke elektrisk)?

Housholdingvision.com?
hehe :D
Bruk littt tid og søk etter gode stabile nettbutikker heller.
 

picxx

Well-Known Member
chinavasion.com ser bra ut, ingen minimumsordre og de sender med ditt firmanavn.
Finnes det noen som har akkurat samme opplegg som chinavasion.com, men som har husholdningsartikler og lign. (ikke elektrisk)?

Kan sikkert fikse en stream til deg jeg hvis bestillingene er på noen antall i mnd.
Forøvrig er dette samme svaret du vil oppleve å få i veldig mange nettbutikker også.
 

picxx

Well-Known Member
Hva mener du med å fikse en stream?
Og hvorfor skulle man drive nettbutikk hvis man ikke har noen ordre i mnd? :D

En stream er en levaranse og hvorfor du skulle drive nettbutikk hvis du ikke selger vet ikke jeg, men er ganske sikker på at mange gjør det.
 

Stools

Tenk langsiktig og nå målet
Har handlet en del med Chinavasion og er ikke happy! Siste leveranse med digitale fotorammer var knust og det er et h#%$$$ å få pengene tilbake! Vær varsomme med å gjøre business med Chinavasion.
 
Topp