Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dropshipping - finne forhandler

Jeg har tenkt å starte opp en nettbutikk, der jeg skal drive med dropshipping. Men jeg trenger jo såklart produkter jeg kan selge, og må dermed finne meg forhandlere. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan finne dette. Og som er rimelige. Skal selge klær og tilbehør. Har lest litt rundt om kring og har meldt meg inn i Salehoo. Men finner jeg meg en bra forhandler der, eller hvordan skal jeg gjøre dette? Håper på raskt svar!:)
 

knippsen

Medlem
Du har jo selvfølgelig også Manufacturers, Suppliers, Exporters & Importers from the world's largest online B2B marketplace-Alibaba.com.

Det finnes mange sider som dette, og på mange av sidene kan du finne gode forhandlere.
Cluet er det samme her som når du handler ellers på nettet, eks. på ebay.com - undersøk selgeren. Det er bare bra å være litt skeptisk til nye forhandlere. Google dem, se om du finner noe feedback på firmaet noe sted.

Ofte er gode forhandlere på disse sidene "gold suppliers", så det gir deg en indikasjon på om de er seriøse eller ikke, men det har også vært noen tilfeller der forhandlere som man tror virker seriøse på nett egentlig bare er svindlere.

Kanskje det er folk her på forumet som tidligere har brukt forhandlere f.eks i kina som de han anbefale deg.
 
Ja jeg skal selge klær så jeg må finne en forhandler som godtar retur osv. Jeg kommer nok til å bestille inn noen produkter å sjekke kvaliteten samt ta bilder i eget studio for å få ordentlige bilder. Er bare litt redd for at leveringstiden kan bli litt lang når man bestiller fra Kina??
 

knippsen

Medlem
Er bare litt redd for at leveringstiden kan bli litt lang når man bestiller fra Kina??

Leveringstiden blir veldig lang når du bestiller fra Kina, så jeg ville nok holdt meg til leverandører i Europa.
 
LightInTheBox - Global Online Shopping for Dresses, Home & Garden, Electronics, Wedding Apparel Tror de holder til i Kina, men leveringstiden er på 5-10 dager tror jeg, noen som har noen erfaringer med dem?

Jeg har brukt dem, mye av det jeg kjøpte der var det ganske dårlig kvalitet på. Dropshipping på klær fra Kina kan vel ikke være noe særlig, det er jo ikke merkeklær og det er rimelig laber kvalitet på mye av det.

Usa er nok det beste hvor prisene på merkeklær ligger langt under norske priser.
 
Jeg tenker på å ha noen foskjellige forhandlere der jeg skal selge noe med kjente merker og andre klær som ikke har kjente merker men skal være av god kvalitet såklart, med kanskje forhandler fra Kina. Noe brukbart må de vel selge? Eller bør jeg gå for bare forhandlere i USA ?
 

spikre

peterhamre.no
Jeg tenker på å ha noen foskjellige forhandlere der jeg skal selge noe med kjente merker og andre klær som ikke har kjente merker men skal være av god kvalitet såklart, med kanskje forhandler fra Kina. Noe brukbart må de vel selge? Eller bør jeg gå for bare forhandlere i USA ?

Å drive med dropshipping fra flere leverandører i samme butikk fungerer ikke i praksis. Hva gjør du om kunden bestiller en liten ting som er fra den ene leverandøren, og noe annet fra en annen leverandør? You see..
 
Ja det finnes mange leverandører i Kina som leverer bra produkter, problemet er å finne dem, det er en jungel av fabrikker der nede og det går 100 dårlige på en god. Bildene de bruker for å illustrere produktene kan man også glemme de bruker andres bilder akuratt som det passer dem.

Kjøper man kjente merker så vet man hva man får, handler man fra Kina vet man aldri helt hva som havner i postkassa til kunden men tanke på kvalitet, str etc.

Ser for meg mange timer i telefonen for deg med kunder som ikke har fått riktig str osv
 

MobyDick

New Member
like greit å droppe dropship! kjøp heller varepartier direkte. bare styr, lang leveringstid osv.
som alltid, vær veldig veldig forsiktig med all handel fra eller med kina, og da spesielt alibaba.com. særdeles mye fake og scams ute å går der.
 
Topp