Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dropshipping og Salehoo

Tilt

Medlem
Hei! Har begynt å sette med litt inn i dropshipping, og har lest inne på forumet her at dealextreme og diverse andre leverandører fra Kina er utrolig trege og litt arrogante når det kommer til å sende rette varer til rett tid.

Har lest litt om salehoo som ettersom jeg har forstått har en oversikt over gode leverandører og skal visstnok være en unik tjeneste som kan være til stor hjelp når man skal finne leverandører til nettbutikken sin.

Lurer på om noen har noe erfaringer med salehoo eller noen leverandører som anbefales.
Et medlemsskap hos salehoo koster litt under 70$ + litt over 20$ per mnd, så vil gjerne høre med noen her før jeg eventuelt melder meg inn.

Setter pris på tips og kommentarer :)
 

Soufian88

Medlem
Jeg vil ikke anbefale det egentlig, jeg har vært medlem der nå i snart et år, ikke unikt nok til å finne leverandører.
På under 2 mnd med intensiv leting på nettet, har jeg funnet gratis-sider som har bedre tilbud mtp leverandører fra resten av verden.
Send meg en PM om du ønsker tips eller eventuelt hva slags sider du egentlig er ute etter.

Hilsen Soufian
 
Topp