Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Du Vil Ikke Tro Hvor Mange Virale Sider Det Er i Norge! Jeg Trodde Ikke Mine Egne Tårevåte Øyne!!!

Travellingman

Nettgrunder
Synes det dukker opp nye slike sider hver uke her i Norge, den nyeste jeg har sett på Facebook er viralevideoer dot com
Selvfølgelig en glatt side uten noen "om" side eller privacy policy og har whois protection. Og tjener penger på Adsense...

Personlig så klikker jeg nesten aldri inn på slike sider som dukker opp i feeden min på FB.

Når skal denne hypen ta slutt? Kanskje jeg burde børste støvet av http://videosiden.com/ og satse på viralbransjen :cool:
 

Dag Frogner

Supermedlem
Det er vel flere som har sett hva ViralOMania har fått til og vil ha en bit av kaka.

Forøvrig et artig konsept, hvor man utelukkende tjener penger pga folks nyskjerrighet.

"Det begynte med én nettside. Da jeg senere så hvor mange kopier det skulle bli, visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte".
 

Tonny Kluften

Administrator
Klart det dukker jo opp nye slike sider som vanner ut brukermassen til de som var først ute. Men innen den tid så har Sindre og noen andre tjent seg noen millioner, ikke verst det på et par år :)

NB! Ikke bruk Adsense hvis du viser for mye kropp (ala Ratajkowski på videosiden...), Google følger med på slikt og stenger for bruk av adsense på den aktuelle siden.
 
Topp