Kjapp og trygg hosting for Wordpress

DUFFYWEAR.com - t-skjortebutikk

affi

Medlem
Vi har drevet DUFFYWEAR.com i snart fire år med bra med salg, og lanserte i går helt nye nettsider basert på Magento til fordel for det utrangerte OsCommerce.

Vi har ikke fått lagt ut samtlige produkter enda, blant annet hettegenserne er ikke ute enda - men ellers er det aller meste på plass.

Engelsk versjon er også klar, men vi kommer ikke til å markedsføre den før om en stund.

Kommentarer til utseende eller funksjonaliteten? Noe du savner og som vi bør få med?

DUFFYWEAR.com that is :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
For å si det slik - hadde det vært en konkurranse for Norges beste nettbutikker hadde jeg stemt på dere!
Ser forresten dere bruker bildet jeg tok av Monica i headeren.. morro : )
 

picxx

Well-Known Member
Kom over en litt morsom sak i spørsmål og svar delen.

All betaling skjer rett mot BBS i Norge og ikke via ulumske utenlandske løsninger, ene og alene for at du skal være 100% trykk når du handler hos oss.

Er det en typo eller er det rett og slett bare for at folk skal assosiere det de leser med trykk/t-skjorter etc. :D
 

affi

Medlem
For å si det slik - hadde det vært en konkurranse for Norges beste nettbutikker hadde jeg stemt på dere!
Ser forresten dere bruker bildet jeg tok av Monica i headeren.. morro : )
Takk for det :) Har laget designet selv, og vi selger faktisk templaten (samt Magento-hosting i samme pakken), så dersom noen er interessert i å starte nettbutikk fra scratch og ikke gidder å gjøre alt peset med å sette opp hosting, websystem, design, osv så er det bare å ta kontakt.

Jepp, flott bilde av Monica. Du får tipse henne om det :)

Fint nettsted. Jeg ønsker meg noe som overbeviser meg om at det er veldig bra kvalitet på klærne og ikke bare tynne billigklær.(hvis det er det da).
Har endret litt i teksten i FAQ'en for å overbevise mer om dette nå. Kvaliteten på t-skjortene er for å være ærlig veldig veldig bra. Vi har brukt mye tid på å finne en kvalitetsprodusent og alle er i 100% kjemmet bomull og ikke tynt stoff slik en del er. Formen er også veldig bra - og jeg har personlig stort sett bare gått med disse t-skjortene de siste par årene :)

Takk for innspillet.


Kom over en litt morsom sak i spørsmål og svar delen.

Er det en typo eller er det rett og slett bare for at folk skal assosiere det de leser med trykk/t-skjorter etc. :D
Hehe, typo.. Fixed. Takker.

Dessuten kan det være smart å ikke minne folk på at det finnes ulumske løsninger på internet i det de er i ferd med å dra kortet sitt.
Sant nok. Justerte bittelitt på teksten nå, dvs byttet ut "ulumsk" med "luguber". Samme ulla, menmen.

Tenkte å sette opp noe affiliate-system også på sikt, slik at folk (her blant annet) kan tjene seg noen slanter på affiliate. Regner med vi har dette opp og kjøre ila august-september.
 

Gomlers

Member
Er ikke spreadshirt litt kjip, siden du må betale moms osv på alt du handler over 200,- inkl. frakt?

Kjenner en som holder på med det, men det er jo jubaluba fra kundene hver gang seddelen fra tollvesenet dukker opp..

Kanon Butikk btw.. på alle måter!
 

picxx

Well-Known Member
Om du får avsender til å merke forsendelsen med gave og det sendes fra en privatadresse til en privatadresse vil forsendelser på opp til 1000.- være momsfrie.
 

Fredrik

Medlem
Riktig picxx. Jeg bruker "gave" veldig ofte på pakker jeg mottar fra Sverige. Dersom varen kan pakkes i to samt skriver to ulike navn som man så legger i en større pakke så er gaven plutselig til to personer (jeg og samboeren) og beløpet kan økes til 1999.- Jeg har brukt det mange ganger og jeg har kontaktet Toll direktoratet for råd hvorpå de sa at det var helt OK. Men det blir vanskelig å bortforklare dersom pakken har EDI samt det ligger en faktura vedlagt.
 
Topp