Kjapp og trygg hosting for Wordpress

.edu og rangering

xenimus86

Medlem
Hei!

Jeg hører ofte at .edu-sider er gode sider å få backlinks fra siden disse er høyt respektert av Google.
Men hvordan er det med .edu - domenene og sin egen rangering? Er det lettere å rangere et .edu?
Hvordan får man tak i .edu? Vi driver jo med maritim-utdanning .. Så vi er jo på en måte en educational-business? Noen som vet hvordan man får tak i slike?
 

tyr897

Medlem
De lærde strides om .edu linker er mer verdt i seg selv, eller om det bare er fordi .edu domener som regel er gamle domener med autoritet.

Du har ikke mulighet til å registrere et .edu domenet, det er forbeholdt amerikanske offentlige akkrediterte utdanningsinstitusjoner.
 

Epsilon

Medlem
Hvis du har engelsk språk på sidene deres, så kunne du prøvd å lage noe innhold som var så interessant for noen med et .edu domene at de gjerne hadde lenket til det. Kanskje du har noe slikt innhold allerede?
 

Tom Harr

New Member
hehe - sjekka dette litt hos Stompernet - "Start an University" fikk jeg til svar :)
Alternativt kan man jo avertere etter hjelp på student-blogger på .edu og .gov blogger der borte..mange blakke studenter..
 

xenimus86

Medlem
Hvordan starter man et universitet i USA da?
Hvis det bare er papirene som skal på plass så fikser vel vi det?
 

tyr897

Medlem
Hadde det vaert saa enkelt hadde nok TLDet vaert oversaturert for lenge siden, slik som .no og muligheten for aa opprette en million organisasjonsnummer.

Den offentlige godkjenningsprosessen stiller nok stoerre krav enn at du sitter i Norge og skyfler papirer.

edit:
How to Start a University | eHow.com

"Typically, the accreditation process takes a year to complete and will cost at least $25,000"
 

xenimus86

Medlem
Hadde det vaert saa enkelt hadde nok TLDet vaert oversaturert for lenge siden, slik som .no og muligheten for aa opprette en million organisasjonsnummer.

Den offentlige godkjenningsprosessen stiller nok stoerre krav enn at du sitter i Norge og skyfler papirer.

edit:
How to Start a University | eHow.com

"Typically, the accreditation process takes a year to complete and will cost at least $25,000"

En uvanlig strategi for å få folk til å ta båtføren...

Hahaha!!! Greit, jeg legger .edu fra meg !
Det får bli .no :p
 

Tom Harr

New Member
Siste nytt fra Angela's backlinks i saken :)
There are FIVE files this time around: Four normal files and then your Super Bonus for this month, which is TWO .Edu links; one a Page Rank 5 and one a Page Rank 6. I am ecstatic about these and I hope they are treated well so that it is useful for all of us.
 
Topp