Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eiendom.no til salgs på qxl.no

picxx

Well-Known Member
Bør jo være et utmerket domene for en eiendomsmegler f.eks.
Tror nok eier kunne fått en del mere for det om han hadde sendt en tilbudsmail til "alle" eiendomsmeglere heller enn å legge det ut på qxl.
 

Wishb0ne

Medlem
Regner med at han er så oppegående at han har sendt alle eiendomsmeglere i norge samt finn.no, at dette blir lagt ut på qxl tviler på at dette går for 1600
 

Santo

Active Member
Jeg tipper den er mye høyere...

Jeg tror nok jeg hadde rett der ja... ;)

Fra QXL:
Ny informasjon ble lagt til av selger, den 1/9/2011 00:06 :
Domenet EIENDOM.NO er kanskje norges mest verdifulle domene. F.eks. skal visstnok zett.no og tinde.no nå gå sammen om domenet eiendomsnett.no som åpenbart er dårligere. Og de har brukt xxxxx antal millioner på å markedsføre sine sider som nå legges ned. EIENDOM.NO selges som single purpose Aksjeselskap, som ikke vil ha andre eiendeler enn domenet. Til orientering kan nevnes at vi har tidligere fått tilbud om kr 500.000 + aksjekapital for domenet.
 

Bjørn

Domenespekulant
Artig å visst ønsket minstepris. Den er garantert på 6-sifret, men tror ærlig talt selger ikke ønsker å selge, men mest vise det fram...
 

Santo

Active Member
Værst av alt er jo at den nylig ble reg.

Domenet er nok bare flyttet fra en organisasjon til en annen. Da blir overføringsdatoen stående i "Created"-feltet i whois.

Før beholdt man den originale registreringsdatoen ved en overføring fra en organisasjon til en annen, men dette ble endret når Norid gikk over på den nye plattformen sin; Draupne.
 

NilsF

Medlem
Er det ikke noe påfallende at de fleste budene er lagt inn av en og samme bruker, som selv midt på natten sitter og overbyr seg selv?
 

picxx

Well-Known Member
Er det ikke noe påfallende at de fleste budene er lagt inn av en og samme bruker, som selv midt på natten sitter og overbyr seg selv?

Det kan jo være en person/firma som har opprettet seg qxl konto kun fordi de/den er intressert i akkurat dette domenet da, ettersom brukeren registrerte seg 29.08 og auksjonen startet 25.08.
 
Topp