Kjapp og trygg hosting for Wordpress

En enkelt, eller flere sider på nettsted?

I forbindelse med egen jobbsøking i fjor sommer lagde jeg en oversikt over norske aktører innen arbeidsformidling, rekruttering, og vikarbyråer. Denne oversikten la jeg ut på www.jobbportaler.no - i utgangspunktet som én enkelt side, det vil si at når man kom inn på siden så lå listen på forsiden. Det var ingen menyer eller noe, bare listen i alfabetisk rekkefølge, og litt kontaktinformasjon nederst.

Nå har jeg imidlertid gjort det om litt, slik at det som tidligere var "hovedsiden" nå er en underside (Alfabetisk oversikt), som man kan komme til via menyen, og det er lagt inn en side med kontaktinformasjon, en side tiltenkt nyheter, og så videre.

Når jeg så sjekker WassUp, så ser jeg det fortsatt er en del besøkende innom, men de går ikke videre til undersidene(?) Førstesiden er da ikke så spennende at den kan være verdt å sitte og kikke på - spesielt siden siden(e) fortsatt er under utvikling.

Derfor er jeg litt i tvil om jeg burde gå tilbake til "ensideløsningen" igjen (det enkle er ofte det beste, liksom), men samtidig tenker jeg litt at flere undersider er smart med tanke på å videreutvikle siden.

Hva tenker dere?

PS: Glem det designmessige - det kommer etterhvert ... :)

Mvh Dan
 
Topp